• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:02
Vanmiddag ik ff op de site van expert kijken (www.expert.nl) om te kijken wat de prijs zou zijn van een 8210 in euro's. Prijs was 359 gulden of 160 nogwat euro.
Ik naar de winkel, bleek ie dus 425 euro te zijn. Paar telefoontjes gepleegd bla bla. Blijkt dus dat de prijs in guldens de prijs in euro's moet zijn |:( . Drukfout voorbehouden ofzo zei die gast. Zeker nix meer wat ik hier aan kan doen, ik heb nog screenshots van de prijs van die telefoon op men computer staan.

Dat was de prijs voor de telefoon zonder abo of wat dan ook . Dus gewoon los

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-03 14:56

BFS

Rude awakening

Op woensdag 02 januari 2002 16:15 schreef dribbel het volgende:
Vanmiddag ik ff op de site van expert kijken (www.expert.nl) om te kijken wat de prijs zou zijn van een 8210 in euro's. Prijs was 359 gulden of 160 nogwat euro.
Ik naar de winkel, bleek ie dus 425 euro te zijn. Paar telefoontjes gepleegd bla bla. Blijkt dus dat de prijs in guldens de prijs in euro's moet zijn |:( . Drukfout voorbehouden ofzo zei die gast. Zeker nix meer wat ik hier aan kan doen, ik heb nog screenshots van de prijs van die telefoon op men computer staan.

Dat was de prijs voor de telefoon zonder abo of wat dan ook . Dus gewoon los
Daar kun je dus nix mee, helaas maar dat ene zinnetje "Drukfouten voorbehouden" zorgt ervoor dat ze volledig beschermt zijn zeg maar.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• dribbel
Ja snap ik , maar waar staat dat zinnetje dan ergens. Het lijkt mij dat het in de disclaimer staat, maar zowel de telefoonprijzen site en de disclaimer zijn down. Ik kijk nog wel ff

Disclaimer nog steeds doen volgens mij passen ze dat ding er gewoon ff op aan >:)

• BFS

BFS

Rude awakening

Doen ze goed >:)

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Verwijderd

Er lag net een papiercontainer vol aan reclame in de bus, in 1 woord afzetterij!. Ik ben blij dat ik alle spullen die ik wilde hebben al met de gulden prijzen gekocht heb!

Zo was bij Block de 3310 icm 50 gulden Dutchtone beltegoed eerst 299, hetzelfde pakket moet nu voor 149 Euro over de toonbank. Dit is dus 28 gulden duurder!! :r Ik kan best begrijpen dat er dingen duurder worden gemaakt, maar dit is onacceptabel.

Ik koop voorlopig nix meer!! :r

• dribbel
Ja precies die nokia wouden ze aan me 'aanbieden'voor 425 euro , das bijna 900 gulden dat kosten die dingen normaal nog niet eens in guldens. Echt wel zwaar naaierij dat ze dit doen. Verdacht dat die disclaimer nog steeds offline is. Expert = :r

• BFS

BFS

Rude awakening

Ik heb die van mij voor 2 weken geleden voor fl289,- (ik had al een abo en heb die verlengt) gekocht, das idd wel een aardig prijs verschil.

Pagina: 1