[cm] een plaatje op mijn kast, wat vraagjes...

Pagina: 1
Acties:

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:33
Ik wil graag een logo op mijn kast hebben, maar daarvoor had ik enkele vraagjes:

1)ik heb modelbouwbverf liggen, is deze geschikt voor het schilderen op systeemkasten (metaal). Het potje vermeld de volgende dingen:Email verf, geschikt voor modelbouw, de kleur is staalachtig (metallic)
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/ETSMRMSSHHE
2)is het mogelijk om dit plaatje op mijn kast te schilderen? ik heb geduld en kleine kwastjes.
Afbeeldingslocatie: http://www.mastersofhardcore.com/MOH-LOGO.gif

ik heb de standaard procedure van zoeken en vragen al gehad, maar ik kon niks vinden, weet iemand van jullie het?

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
als je enige vraag is of je 'm erop kan schilderen:
nou met een beetje geduld. tuurlijk

• Mikey!
ik vroeg me eigenlijk af of het mogelijk is met dit soort verf

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 08:58
Kun je ook mee op metaal schilderen

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 11:42
Ja, ik ken die revell verf, gebruikte dat vroeger ook...

Ik zou zeggen probeer het eens op die binnenkant van het paneel, of op een oude case...

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

• Mikey!
k heb nog een paar oude kasten staan, dus dan zal ik maar eens gaan proberen :)

Verwijderd

zal denk ik wel lukken als je ook een grondlaagje legt eerst en verschillende laagjes verf na elkaar ook best
die modelwagen zijn meestal ook plastiek of metaal dus moet dit tiptop werken (had er beter ook aan gedacht heb onlangs 15 potjes verf weggegooid)

btw je hebt best wat talent nodig ook voor zo'n tekening ;)

Verwijderd

Ik zou die M en H gewoon met een sjabloon doen. Is een groot oppervlak wat je zo in een keer kan doen. Die skull is al genoeg om veeeeeeeeeeeeeeeeeel tijd in te zetten denk ik.
Owjah en ik zou de kast ook zwart maken, ziet er al een stuk vetter uit dan op een witte achtergrond.
Pagina: 1