reVox schema

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Topicstarter
Kweet niet of dit nu de bedoeling is van dit forum :)

Maar ik ben dringend op zoek naar het schema van een reVox b780 reciever,ik moet ff wat modificaties aanbrengen :)

Greetz Jur

• Jag
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Ik zou bij god niet weten waar ik dat vandaan zou moeten halen.

Jag

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Topicstarter
Ik dus ook niet heeeeeel akelig :)

greetz Jur

• Jag

Jag

Maar wat ga je dan veranderen? Ik heb ook wat dingen aan mijn amp veranderd, maar daar had ik geen schema voor nodig.

Jag

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Topicstarter
Het hele akelige van het geval is,is dat de balance potmeter niet meer naar behoren functioneert,nu zou je zeggen no problem,maar mijn grote vrienden van reVox bouwen hun ampies iets anders dan de gemiddelde fabrikant(daarom is het ook zo idioot duur :) )

De kwaliteit is echt geweldig maar de balance word geregeld door een hele schakeling,nu is daar dus iets loos en moet ik echt het schema ff hebben.

Als je dat toch al wat oudere ding (1984 ofzo) hoort spelen niet te geloven wat een sound (weegt ook wel 25 kg denk ik!),daar kan geen yamaha ofzo tegenop.

Greetz Jur

• Jag

Jag

Heb je geen knop waarmee je dingen zoals balance en zo kan bypassen, zo'n direct knop of zo? Ben je namelijk van het hele probleem af. En ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik gebruik de tone regelaars en balance dus echt nooit, behalve dan om polariteit te testen.

Jag

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Topicstarter
Kwil dat ding weer gewoon als nieuw hebben,dus dan moet alles het doen zoals het hoort.

Ik erger me suf aan dingen die het 99% doen.
Ik kan 'm ook wel gebruiken maar eerst moet ie 100% zijn .(Ik heb gelukkig nog wel wat achter de hand :) )

Greetz Jur
Pagina: 1