Toon posts:

PS2- en VGA-plug?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op het werk maken we gebruik van KVM-switches. De aansluitingen van de bijbehorende kabels zijn soms onderhevig aan "slijtage" (lees: lomp gedrag). Om te voorkomen dat de hele kabel vervangen moet worden als een aansluiting overlijdt, lijkt het ons nuttig om er "verlengpluggen" op te zetten. Hiermee bedoel ik dus puur de aansluiting zelf, die makkelijk vervangen kan worden als deze kapot gaat. Mijn vraag is of zoiets uberhaupt verkrijgbaar is.
Een andere optie zou het gebruik van PS2- of VGA-verlengkabels kunnen zijn, maar de extra lengte hiervan is niet echt gewenst en ook de kosten zullen dan waarschijnlijk hoger liggen.

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Ja, verloop-stekkers met een mannetje en een vrouwtje voor VGA zijn zeer verkrijgbaar, vaak zelfs als "poort-beschermers", bedoeld voor laptops die precies de problemen vertonen waar jullie ze voor willen hebben.
Ik neem aan dat het voor PS/2 ook geen probleem is.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• HurrI
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 15:04

HurrI

No fear... I is here

en ja.. er zijn ook ps/2 verlengers op de markt ;) mn pa heeft beide type kables gekocht bij de plaatselijke pc boer

If it's just us, it seems like an awful waste of space