Ahh bah.
Maaruh, gewoon standaard filters layer effecten (
) in Photoshop. Outer glow, drop shadow enz enz...
Maaruh, gewoon standaard filters layer effecten (
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Grappige filters heb jij
. Ik heb diezelfde dingen als layereffects 
Maar daar komt het wel op neer ja, en mooi: tja... smaken verschillen, maar ik vrees dat de meesten hier het toch niet mooi zullen vinden...
Maar daar komt het wel op neer ja, en mooi: tja... smaken verschillen, maar ik vrees dat de meesten hier het toch niet mooi zullen vinden...
Verwijderd
Men neme een paar lijpe foto's van een stelletje dwazen
Men plakken deze over elkaar heen en snijden de randen er gaar af
Men neemt alle standaard functies van ps (outer glow, drop shadow) en past deze op elke layer zo lelijk mogelijk toe
En klaar is kees...
Men plakken deze over elkaar heen en snijden de randen er gaar af
Men neemt alle standaard functies van ps (outer glow, drop shadow) en past deze op elke layer zo lelijk mogelijk toe
En klaar is kees...
Veel drank, softdrugs en een digitale camera gok ikOp woensdag 02 januari 2002 15:31 schreef Hardbass het volgende:
[afbeelding]
hoe maak ik iets soortgelijks?
9worlds.net @ hattrick.org
Verwijderd
Veel drank en een analoge wegwerpcamera + scanner lukt ook, heb ook es zoiets ranzigs gemaakt na carnaval, maar dan zonder die layer fx
Verwijderd
wat zien we hier ? ( * ) :
• extreme photoshop skills
• dope ass effecten
• outer glow & bevell/emboss
( * ) doorhalen wat niet van toepassing is.
• extreme photoshop skills
• dope ass effecten
• outer glow & bevell/emboss
( * ) doorhalen wat niet van toepassing is.
Nou das de basis. Geen boeiende dingen en gewoon Photoshop gok ik. Zoals JayAnzee op subtiele wijze laat blijken.
Verdiep je een beetje in Layers, en layer-effecten en je maakt het in 1 minuut. Overigens heeft Photoshop ook dingen die wel de moeite waard zijn om te weten en een boek is dan erg prettig.
Verdiep je een beetje in Layers, en layer-effecten en je maakt het in 1 minuut. Overigens heeft Photoshop ook dingen die wel de moeite waard zijn om te weten en een boek is dan erg prettig.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()