Case fan..

Pagina: 1
Acties:

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:57
Ik ben van plan om een case fan te plaatsen aan de voorzijde van m'n kast.
Ik heb zo'n Inwin midi tower kast. Als ik de kast openmaak en ik kijk waar ik zo'n fan kan plaatsen dan zie ik daar een witte "kooi" Maar ik zie nergens schroeven zitten en ik heb geprobeert om en eraf te schuiven zeg maar, maar dat wil ook niet. Hoe moet dit? Moet je dat ding wegslopen? Of is het de bedoeling dat je de fan ervoor monteert?

Kia Niro-EV 2024

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-02 14:41
bij mij is het zo, dat dat 'witte ding' vastgeklikt zit op de 4 hoeken, dus een beetje buigen en je haalt hem er zo af.
Case fan kun je nu in dat witte ding klemmen en deze kun je weer terug op je kast monteren. Let wel even op de blaasrichting!

Mijn Flickr; Sony A7iii

Verwijderd

die fan moet in die kooi,....
er zit halverwege deze kooi aan de zijkant een kliksysteem waarmee "de kooi" in je kast geklikt zit.

door de nieuwigheid kost het soms inderdaad een beetje geweld om de kooi te verwijderen.

• Freak187
Dus je klikt de fan in die kooi, je hoeft dus niet aan de gang met schroeven enzo..

Kia Niro-EV 2024

• Freak187
Aha.. de Inwin site noemt de kooi: Snap on cage, for extra fan, no screw required. Can generate better air flow for system (optional extra fan is not included).

Alleen er staan geen maten voor die ruimte. Ik heb de IW-A700 tower, iemand ervaringen met deze case met een casefan?

Kia Niro-EV 2024

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-02 18:47
J e kan idd een fan in dak bakkie douwen, en het is ook niet bepaald slecht voor de airflow :)

Wat je moet doen is aan de achterkant de 2 schroefjes van de mobotray losmaken, je mobotray wat optillen en iets van 2 cm uitschuiven. Hierdoor komt de bak vrij.

Dan moet je de front van de computer halen, als het goed is zie je daarachter vijf witte uitsteeksels, waarvan de 2 onderste haakvormig zijn. Boven in het midden van die rechthoek zit de "catch" die de bak vasthoudt.

Die duw je naar beneden en dan kun je de bak naar binnen kiepen en er uit pakken.

De fan duw je tussen de twee uitsteeksels aan de binnenkant van de bak zodat hij goed op de pinnen zit. daarna sluit je het aan en zet je alles er weer op en klaar :)

BTW je kan er in principe 1 8cm fan in kwijt.

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 14:57 schreef Freak187 het volgende:
Ik ben van plan om een case fan te plaatsen aan de voorzijde van m'n kast.
Ik heb zo'n Inwin midi tower kast. Als ik de kast openmaak en ik kijk waar ik zo'n fan kan plaatsen dan zie ik daar een witte "kooi" Maar ik zie nergens schroeven zitten en ik heb geprobeert om en eraf te schuiven zeg maar, maar dat wil ook niet. Hoe moet dit? Moet je dat ding wegslopen? Of is het de bedoeling dat je de fan ervoor monteert?
ik heb m er gewoon uitgesloopt

• Bert-Jan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2024
Op woensdag 02 januari 2002 14:59 schreef ikmattie het volgende:
bij mij is het zo, dat dat 'witte ding' vastgeklikt zit op de 4 hoeken, dus een beetje buigen en je haalt hem er zo af.
Case fan kun je nu in dat witte ding klemmen en deze kun je weer terug op je kast monteren. Let wel even op de blaasrichting!
don't eat the yellow snow; it's where the pinguins piss!

lol@ikmattie

(ietsjepietsje offtopic)

Verwijderd

ik heb het ook en gister nieuwe fan gekocht maar hoe moet ik heb in het bakje plaatsen?
welke kant?
Pagina: 1