Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Deze: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/366995 voor de mensen met wel toegang tot de HK
Als je gewoon nuttig doorgaat kom je je topic vanzelf nog wel eens tegen
Die is verplaatst naar de huiskamer omdat het gewoon onzin was.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Juist, en als dat gebeurt dan is het niet de bedoeling dat je gewoon weer een nieuwe topic opent. Je topic is opnieuw op slot gegaan en doe iets met de info die je tot nu toe gegeven is.Op woensdag 02 januari 2002 15:13 schreef JvS het volgende:
Die is verplaatst naar de huiskamer omdat het gewoon onzin was.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Hij kon de reden natuurlijk niet weten: hij kan niet in HK zien wat de move-message wasOp woensdag 02 januari 2002 15:17 schreef Exirion het volgende:
[..]
Juist, en als dat gebeurt dan is het niet de bedoeling dat je gewoon weer een nieuwe topic opent. Je topic is opnieuw op slot gegaan en doe iets met de info die je tot nu toe gegeven is.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
sorry hoor, maar als je toch allemaal echt bullshit post, lijkt het me logischOp woensdag 02 januari 2002 15:19 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Hij kon de reden natuurlijk niet weten: hij kan niet in HK zien wat de move-message wasMaar in het vervolg ff wachten tot je die reden wel weet, is wel handig.
Maar als je nieuw bent, dan weet je niet eens dat de HK bestaat, toch?Op woensdag 02 januari 2002 15:44 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
sorry hoor, maar als je toch allemaal echt bullshit post, lijkt het me logisch
Bij mij niet hoorOp woensdag 02 januari 2002 16:15 schreef JvS het volgende:
[..]
Maar als je nieuw bent, dan weet je niet eens dat de HK bestaat, toch?. Dat moet een enorme verassing zijn enzo
. Na 150 nuttige techposts en 60 dagen geregd te zijn enzo
.
C:\>_
Jij bent niet nieuw, aarsOp woensdag 02 januari 2002 16:50 schreef vinnie_van_wham het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor![]()
Hmm... wat komt mijn reply in dat vervolg topic flamerig over
Verwijderd
mhhh ik dacht dat url niet naar topic titels werder verandert als het ging om forums die "private" zijn.Op woensdag 02 januari 2002 14:58 schreef Pizzaman het volgende:
[topic=367497]
Lol
Wel als de post gemaakt wordt voordat het topic gemoved is.Op woensdag 02 januari 2002 19:58 schreef raymanontweakers het volgende:
[..]
mhhh ik dacht dat url niet naar topic titels werder verandert als het ging om forums die "private" zijn.
Dan wordt die URL dus geparsed door topix en opgeslagen als een 'mooie' URL
<font size=1>(Ik heb net voor het eerst van m'n leven het woord parse gebruikt, spaar me als het fout was
ok
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
't ging goed, t ging goed....Op woensdag 02 januari 2002 20:04 schreef JvS het volgende:
[..]
(Ik heb net voor het eerst van m'n leven het woord parse gebruikt, spaar me als het fout was)
ik zie het originele topic trouwen sop de forntpage hangen.... waarom kan ik er niet in ik heb het gecreeerd
Ohjajoh? DAMN!Op woensdag 02 januari 2002 19:39 schreef BrZ het volgende:
[..]
Jij bent niet nieuw, aars![]()
Hmm... wat komt mijn reply in dat vervolg topic flamerig over
C:\>_
Kijk jij hebt gewoon minder rechten op GoTOp donderdag 03 januari 2002 00:09 schreef masternewman het volgende:
ik zie het originele topic trouwen sop de forntpage hangen.... waarom kan ik er niet in ik heb het gecreeerd
Wij, hebben nou net iets meer rechten. Duidelijk
Pagina: 1