Toon posts:

GTA 3 HOT OR NOT

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OK dan folks, voor mij is GTA3 het spel van het Jaar*(niet zo moeilijk als het jaar net begonnen is. Nee maar ff serieus) Ik wil graag je mening weten over dit spel, en vertel wat je tot nu toe hebt meegemaakt. of wat je cool vindt in het spel.......

ok hoor jullie wel. Chizzly greets

CHIZZLE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Simpelweg het beste spel voor de ps2 ! duss HOT...

check ook m'n review Hier

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jammer zit op me werk en die page is geblokt. Ik bekijk hem thuis wel..!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is denk ik HoT maar kan niet zeker zeggen , kheb geen PS2 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 14:32 schreef thachizzle het volgende:
Jammer zit op me werk en die page is geblokt. Ik bekijk hem thuis wel..!!
Here You Go

Review by: Daniel Strik aka Aftermath
Geplaatst: November, 28 - 2001
Genre: Action
Platform: Playstation 2

Vroeger speelde ik de eerste grand theft auto (GTA) op de psx. Leuke game toen; waar je een reeks auto's steelt, de politie ontwijken moet en meer. Het minpunt vond ik toen het gezichtspunt van boven, het werkte voor mij gewoon niet lekker en hoopte dat bij GTA2 een iets wat meer 3d view zou komen zoals we toen op de psx zagen met driver. Maar die kwam helaas toen niet en daarom zat ik met veel verwachtingen te wachten op grand theft auto 3, toen bekend werd dat het in 3d zou komen.

GTA 3 & Liberty city
Het hele gebeuren vindt plaats in Liberty city. Je start in een scène over een bank overval samen met een paar andere verdachten. Helaas mislukt deze overval en arriveert de politie al snel. Voor je het weet word je in een busje naar de cel gebracht. Op weg naar de cel vindt er een explosie plaats waar jij je kans neemt voor de vrijheid en ontsnapt en hier begint dan ook het verhaal. In grand theft auto kun je bijvoorbeeld mensen neerslaan met de vuist of een baseball bat, mensen neerschieten met een pistool, uzi's, rocket launchers enz. Je zult soms zelfs de politie moeten vermoorden, oude vrouwtjes, gewone mensen, gangsters noem maar op.
Om het maar simpel samen te vatten; dit spel belooft wat. De stad waarin je rijd is verdeeld in 3 gedeeltes, het ene gedeelte is nog mooier en groter dan de andere.
In het begin zul je nog niet overal kunnen komen omdat je bepaalde missies moet halen voordat je op een plek kan komen. Als je eens een keer niet besluit om een missie te doen kun je gewoon lekker de stad eens gaan ontdekken en gaan rondrijden. Je kunt zo'n beetje alles doen in het spel. Zo zijn er verschillende manieren/missies om aan geld te komen, zoals dingen verzamelen, iemand die moet worden vermoord, iemand van de ene plaats naar de andere plaats brengen. Je kunt zelfs door middel van een auto bijvoorbeeld stunts/jumps doen over 'ramps' en daarna de replay bekijken.

Als je een auto steelt kun je overigens in een speciale mode over schakelen, die 'mode' is gericht op de auto die je kiest. Kies je de taxi dan ga je in de taxi mode en kun je een passagier afleveren op de plek waar hij moet zijn tegen het gewone taxi-bedrag. Neem je een politie auto kon je in een soort vigilante mode en moet je criminelen pakken en krijg je er zelfs voor betaald. Met een brandweer wagen moet je het vuur blussen, enz.
Wat mij wel opviel is dat de laadtijden erg lang duren voor de PS2. Maar eenmaal in de grote wereld van gta stopt hij nooit om te laden. Het enigste moment is wanneer het spel herlaadt is als je een 2e of een 3e gedeelte van een stad binnengaat.

Gameplay:
De gameplay is geweldig. Als je in Liberty city te voet gaat zal het spel erg lang duren. Want als je net als in het echt gaat lopen door een grote stad ben je echt lang bezig, de auto gebruiken aan de andere kant is natuurlijk veel sneller. Elke auto voelt anders aan (en er zijn er genoeg verschillende). Kies je een sport wagen ga je lekker snel door de stad heen maar heb je ook kans dat de auto veel sneller kapot is. Pak je een vrachtwagen gaat het allemaal wat slomer maar blijft je auto langer heel. Alles is kapot te maken (lampen, mensen, andere auto's) en je kunt een paar (weinig) gebouwen in. Veel realisme hier dus. Maar niet alles is goed aan gta 3 namelijk het schieten op vijanden gaat niet vlekkeloos. Het is lastig om op een tegenstander te schieten ondanks de "auto-aim" functie. Vaak zitten ze te dicht bij, dan probeer jij ze met een pistool neer te knallen terwijl hun dan zeer gemakkelijk jou in elkaar slaan. Op dat ene minpuntje na is de gameplay geweldig. De auto's zijn gemakkelijk te besturen en de replay van dit spel in ongelofelijk groot want alles wat je doet blijft leuk om overnieuw te doen.

Graphics:
Het eerste wat ik even wil zeggen is dat er 5 verschillende views zijn in gta3. Je kunt zelfs de Oude view van bovenaf kiezen die we kennen van GTA en GTA2. Welke je ook kiest er zal heus wel 1 bijzitten die jouw bevalt. GTA3 heeft ook een dag en nacht dat natuurlijk ook voor mooiere graphics zorgt. Tijdens dag ziet alles er scherp en licht uit. Als het avond/nacht begint te worden gaan de straatlampen langzaam aan en zetten de auto's hun lichten aan. De weer effect zijn ook bijzonder mooi en ook de regen ziet er ook echt uit als regen.
De graphics van de auto's zijn goed. De auto's krijgen schade als je tegen ze aan rijdt en als je auto teveel schade heeft zal hij vanuit de motor gaat branden en uiteindelijk gaan exploderen. Over de graphics heb ik niet zo veel te klagen maar toch zijn er wat kleine minpuntjes. Mensen lijken op mensen en zien er goed uit maar het lijkt er op of er 1 grote familie van klonen door Liberty city lopen wat veel mensen lijken op elkaar. Datzelfde kan ik zeggen over de auto's. Hoewel er veel verschillende auto's zijn kom je erg vaak dezelfde auto's tegen. Veel winkels en huizen zien er niet goed gedetailleerd uit zodat je niet kan zien wat ze zijn, maar dat is nou ook weer niet zo erg want je kunt de meeste gebouwen toch niet in. Op de kleine minpuntjes na zien de graphics er redelijk goed uit!

Geluid:
De sound effecten van de wapens zijn scherp uitgewerkt. Elke keer als je schiet klink het net weer iets anders dan het vorige schot. De explosies van auto's, regen, toetterende auto's, iemand neerslaan klink allemaal scherp en duidelijk. Tegenwoordig kan een goede game niet meer zonder voice acting en ja je raadt het al deze zit ook in GTA 3. De politie Roept naar je, en de gangs mensen triads noem maar op klinken goed en worden nooit irritant omdat de voice acting simpelweg goed gedaan is.

Conclusie:
Dit spel is een aanrader voor iedereen. Alwhoewel het misschien wat te grof is voor de kleinere kinderen. Uit de review blijkt ook al dat de graphics het minpunt van het spel zijn, maar als je er even bij stilstaat dat de graphics mooier zijn dan gemiddeld zegt dit al heel wat over het spel en hoef ik er verder geen woorden aan vuil te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:58

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Heel vriendelijk maar kunnen we het niet gewoon houden bij een van de vele andere GTA 3 topics?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.