Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Volgens mij ligt dat probleem wat jij noemt niet aan de toetsenbordindeling maar aan de taal... Selecteer als taal nu eens engels in plaats van nederlands....
Dus toetsenbordindeling op US-international
en taal op engels of US ofzo...
Stel je toetsenbord in zoals je hem zou willen hebben en probeer de € eens te krijgen met alt + 0 + 1 + 2 + 8
werkt dit wel?
werkt dit wel?
The Matrix is everywhere, It is all around us, Even now in this very room
die accenten enzo zijn juist heel handing voor bijvoorbeeld ë. Bij " typ je gewoon aanhalingstekens en dan spatie. Voor euro beruik je gewoon alt+0128
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
De taal is hierbij totaal irrelevant. Er verandert niets aan het toetsenbord gedrag als je je toetsenbordindeling (Keyboard Layout) hetzelfde laat.Op woensdag 02 januari 2002 14:21 schreef wfvn het volgende:
Volgens mij ligt dat probleem wat jij noemt niet aan de toetsenbordindeling maar aan de taal... Selecteer als taal nu eens engels in plaats van nederlands....
De toetsenbordindeling moet op "Dutch" of "United States-International" zoals ik al zei om het euro teken te kunnen gebruiken met ALT-5. Maar dan zijn m'n aanhalingstekens 'fout'.
Het gedrag van het toetsenbord moet zijn zoals dat met de toetsenbordindeling "US" is.
ALT-0128 werkt wel ja. Maar dat is veel te omslachtig uiteraard..Op woensdag 02 januari 2002 14:23 schreef diekstra het volgende:
Stel je toetsenbord in zoals je hem zou willen hebben en probeer de € eens te krijgen met alt + 0 + 1 + 2 + 8
werkt dit wel?
Ik vind dat onhandig. Punt. Ik wil dat absoluut niet. En ALT-0128 wil ik ook niet. Windows moet zich gedragen zoals ik dat wil, niet andersomOp woensdag 02 januari 2002 14:25 schreef sWORDs het volgende:
die accenten enzo zijn juist heel handing voor bijvoorbeeld ë. Bij " typ je gewoon aanhalingstekens en dan spatie. Voor euro beruik je gewoon alt+0128
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
*kuch* nog steeds geen euro teken hier. Iemand een leuke oplossing intussen? Ik kan me niet voortellen dat alle 30000 anderen hier met die irritante aanhalingstekens-instelling werkt..!
normaal gesproken is ctrl+alt+e euro onder het US keyboard... (evt. rechteralt of AltGr) maar ik merk net dat het in IE (bij het invullen van dit formulier) niet werkt... in msn, icq en de meeste andere programma's wel... vreemd jah...
http://www.microsoft.com/windows/euro.asp kan je ook ff kijken... staat veel €-info, en op http://www.microsoft.com/typography/faq/faq12.htm staat een overzicht van keyaanslagen - taal keyboard
edit2:
laat maar
http://www.microsoft.com/windows/euro.asp kan je ook ff kijken... staat veel €-info, en op http://www.microsoft.com/typography/faq/faq12.htm staat een overzicht van keyaanslagen - taal keyboard
edit2:
laat maar
Ik wil ook graag niet m'n instelling aanpassen omdat ik dan niet met 1 hand (right alt + enter) m'n DivXje op fullscreen kan zetten
Dus dan maar geen simpel euro teken, gewoon 'eur' ofzo neerzetten, net als 'fl' ipv dat echt 'f' tekentje.
Verwijderd
je gaat naar symbool in een zo'n menutje.
daar pak je niet symbols maar times new roman.
zoek je ff de euroteken op -> klik op eigenschappen (staat naast invoegen)-> gaat helemaal in het linker vakje staan en drukt ctrl+alt+5 -> klik je op toewijzen.
En het werkt bij mij (winxp + office2000)
Grtz
daar pak je niet symbols maar times new roman.
zoek je ff de euroteken op -> klik op eigenschappen (staat naast invoegen)-> gaat helemaal in het linker vakje staan en drukt ctrl+alt+5 -> klik je op toewijzen.
En het werkt bij mij (winxp + office2000)
Grtz
Hmmz.Op donderdag 03 januari 2002 11:53 schreef Burat het volgende:
*kuch* nog steeds geen euro teken hier. Iemand een leuke oplossing intussen? Ik kan me niet voortellen dat alle 30000 anderen hier met die irritante aanhalingstekens-instelling werkt..!
Je kunt als toetsenbord indeling ook Nederlands kiezen, en als taal ook.
Tenminste, zo heb ik het wel eens werkend gezien, misschien leuk om te proberen?
dit probleem heb ik dus ook. ik verkies dus US als indeling ipv US international omdat die " enzo makkelijker gaan.
alt 0128: €
alt 0128: €
Je moet gewoon 2 talen er op zetten:
Dutch(Netherlands, keyb us int.) en English(United States, keyb US).
Dan kan je met alt(links)+shift wisselen: als ik vb of c++ doe, dan in engels, scheelt veel tijd met ", en gewoon typen in word de nederlandse, want dan hoef je niet al die rare combinaties voor é e.d. te leren.
Dutch(Netherlands, keyb us int.) en English(United States, keyb US).
Dan kan je met alt(links)+shift wisselen: als ik vb of c++ doe, dan in engels, scheelt veel tijd met ", en gewoon typen in word de nederlandse, want dan hoef je niet al die rare combinaties voor é e.d. te leren.
Hier had uw advertentie kunnen staan :).
Verwijderd
IK WEET GEEN OPLOSSING, BIJ MIJ WERKT HET PRIMA, MAAR ALS gANG LID KAN IK NIET ACHTER BLIJVEN NADAT IK ZIE DAT DE HEREN BURAT EN RODG OOK HEBBEN GEPOST.
Posten in hoofdletters is echt heel irritant, bovendien is het nog een loze post ook.Op donderdag 10 januari 2002 02:06 schreef Challanger het volgende:
IK WEET GEEN OPLOSSING, BIJ MIJ WERKT HET PRIMA, MAAR ALS gANG LID KAN IK NIET ACHTER BLIJVEN NADAT IK ZIE DAT DE HEREN BURAT EN RODG OOK HEBBEN GEPOST.
Volgens mij is het zo dat als je toetsenbord op US staat en taal op English VS, de € te bereiken is (in Office iig) met ALT+CRTL+E. In deze post (notepad ?) werkt die echter weer niet
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
Ik gebruik ctrl-alt-e
Probeer dat eens.
Probeer dat eens.
Verwijderd
Als je geen bezwaar hebt tegen een extra hulpprogramma in je geheugen, bekijk dan eens het onvolprezen Allchars (freeware)
http://allchars.zwolnet.com
http://allchars.zwolnet.com
Pagina: 1