Video en video zijn toch twee verschillende dingen; ik denk/vind dat in dit forum vooral de vragen over videobewerking en dergelijke horen; de topics in Videoplanken gaat toch meer over dat lege AGP/PCI-slot en wat je erin kan douwen, en, als je er wat ingedouwd hebt, de problemen die die aanwinst kan veroorzaken
Verwijderd
Dus niet : Welke GeForce moet ik kopen?
Maar wel : Wwwwwhelp (Bert Visscher), VirtualDub doet het niet! ??
Of : hoe bouw ik m'n eigen 4-weg speaker?
OK.
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat de eerste komt vragen waar hij DivX-jes kan vinden
Maar wel : Wwwwwhelp (Bert Visscher), VirtualDub doet het niet! ??
Of : hoe bouw ik m'n eigen 4-weg speaker?
OK.
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat de eerste komt vragen waar hij DivX-jes kan vinden
[onschuld mode on]
Waar kan ik DiVX jes vinden ??
[onschuld mode off]
Waar kan ik DiVX jes vinden ??
[onschuld mode off]
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Mooi! zo'n forum miste ik nog
Tbird 1000@1133 (11.0 x 103), Zalman CNPS3100-G, 3D Prophet II GTS 64MB (246MHz core,401MHz mem), Asus A7V, 512MB Corsair CAS2-2-2, Philips 109P20, Seagate Cheetah 18XL, Adaptec 19160, Pioneer DVD 304S, Iomega Jaz 2GB, Supermicro SC-760-A (300W) (modded).
en ik neem toch aan dat vraagjes en/of opmerkingen over midi ed ook welkom zijn hier?
Onderwerpen als midi, softsynths, (hard) synths, geluidskaarten, speakersystemen, video capture, harddisk recording, tracker software, sequencer software en gerelateerde zaken neem ik aan..
Tof
Net wat Tweakers.net nog miste..
Tof
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Ronald:
Zat ik ook al aan te denken
BTW: Check je mail
Zat ik ook al aan te denken
BTW: Check je mail
Pagina: 1