[search] op Fok en GoT anders, waarom?

Pagina: 1
Acties:

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op GoT is de search op username beperkt tot maximaal 100 resultaten van de laatste 60 dagen. Zie daarvoor ook [topic=308658]

Nou is dat op het Fok!Forum helemaal niet zo, daar kun je, als je op een username klikt, gewoon alle resultaten (posts) bekijken.

Is dat een niet wat ongelijke behandeling, hun mogen op alles zoeken, en wij moeten voor de serverbelasting onze zoekmogelijkheden beperken. En dat terwijl we op dezelfde server zitten..
code:
1
2
[13:59] <Webgoodie> Draait het Fok!Forum nou op dezelfde servers als GoT?
[13:59] <veldmuis> Webgoodie> jah

dus.. :)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
jah ik krijg gelijk weer de schuld heh :{

maar fok heeft minder views op het forum, dus kan makkelijker ofzo :{

Verwijderd

misschien dat GOT net iets (veel veel veel) meer load veroorzaakt dan dat forumpie van FOK :P

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 14:03 schreef ikbenveldmuis het volgende:
jah ik krijg gelijk weer de schuld heh :{

maar fok heeft minder views op het forum, dus kan makkelijker ofzo :{
moet je je mond (bek) ook houdu :P

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Als je er niks van begrijpt, waarom post je zoiets?

Fok! en GoT hebben "weinig met elkaar te maken", hooguit dat we "hen op onze servers hosten". Daar houdt het dan ook gelijk op.

Ze zitten zelfs niet op dezelfde server met Fok!Forum als wij met GoT, daarnaast hebben ze nogal wat minder bezoekers en vooral ook een veel kleinere "messages-tabel".

Bovendien "moeten ze dat zelf weten" of ze het wel of niet beperken zoals wij gedaan hebben, wij hebben daarvoor gekozen, maar die beslissing heeft dus niks te maken met Fok!. Andersom geldt hetzelfde, dat ze het daar niet doen zegt nog niet dat we het hier niet mogen/willen/gaan/gingen doen...

[edit]
"ongelijke behandeling" is dus ook een zwaar overdreven, compleet misgegrepen term. Het is simpelweg anders...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

topictitel dan ook maar wat minder suggestief gemaakt.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 14:37 schreef ACM het volgende:

[..]
ACM heeft gesproken :P
Pagina: 1