[printer] HP PSC 750 probleem?

Pagina: 1
Acties:

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
hey wij hebben deze printer staan en alles is goed geinstalleerd maar als ik 'm aanzet dan zegt ie dat de kelurcardridge niet goed geinstalleerd is. Ik heb deze net zo geinstalleerd als de ZW cardridge en de prints komen er prima uit! Het frontje zit er ook goed op dus daar ligt het oook niet aan, en aan drivers kan het niet liggen.

Is er een manier om die foutmelding te supressen (want hij doet het best) of zit er toch wat verkeerd?

Human Bobby

Verwijderd

keer die cardridge eruit halen en even opnieuw erin zetten????

• Justice
Op woensdag 02 januari 2002 14:49 schreef ThaPimP het volgende:
keer die cardridge eruit halen en even opnieuw erin zetten????
das dus al 4 keer gedaan :)

Human Bobby

Verwijderd

Even het bestandje hpfcfg zoeken, openen, en dan krijg je een aantal opties die je kunt aanvinken.
Je moet dan als het goed is zorgen dat de 4e, 5e en 6e optie uitstaan.
Dit zorgt ervoor dat de printer niet meer kan terugcommuniceren met de pc, zodat je dus dit soort rare meldingen niet meer krijgt. :)

• Justice
ik heb geen bestand hpfcfg kujnnen vinden :(

Human Bobby

Verwijderd

Hmm, toen ik hetzelfde probleem aantrof bij een pc van een klant HP een opgebeld en het probleem voorgelegd had, zei die doos van HP dat ik dat eens moest doen, en het werkte.

Was wel een andere printer, denk dat het daaraan ligt.
Bel anders eens HP op, ik denk dat zij je vast en zeker wel kunnen helpen. :)

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Op de hp cartridges zit tegenwoordig een soort film. Deze zorgt er soms voor dat de contacten niet doorgeven.

Eventjes afkuisen meet een zachtige doek en een ontvettend middel.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Verwijderd

omdat dat een oud bestand is van printers van voor '99
beste is(ik doe geen AiO support) de Helpdesk te bellen of contact op te nemen met e-mailsupport(wacht daar ff mee want door ziekte worden ze daar gek met meer dan 100 mails per productgroup)
anders kun je proberen de contacten van de patroonhouder extra goed te reinigen met een lauwwarme vochtige katoenen doek(ook de contacten van het patroon)
Pagina: 1