PackardBell computer ModernElectronics NIET kopen

Pagina: 1
Acties:

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:26
Hallo allemaal,

Hebben julie ook een krantje van Modern Electronics in dus brievnbus gekregen?

Daar staat dus op de voorkant:
Pacakrd Bell computer met Internet (duuh, welke computer heeft dat nou nie?)

- AMD Duron Processor 1 GHz
- 128 KB SD-RAM <<------- Jaa, het staat er echt!
- 20 GB HDD
- 16 MB Video geheugen
- CD-rom
- 56 KBPS V.9.2

Voor de prijs van:
€ 979,- (FL 2153,80)

Maar ja, die koopt dus niemand. Wie wil er nou 128 KB ram hebben in z'n PC? dat schiet toch niet op! :+

Verwijderd

druckvauten voorbehauden......

Verwijderd

hahahaha 128 kb :) nou ja wie eenmaal de search heb gebruikt weet wel dat ie geen Packard Hell moet kopen.
Dit doet me denken aan me pa die een 80mb hdd kocht op de beurs waarvan ie dacht dat t een 2e handse 80gig was ;)

• Flappie
Op woensdag 02 januari 2002 13:36 schreef andre_at_home het volgende:
druckvauten voorbehauden......
kan wel zo zijn, maar dat maakt GEEN goede indruk! Vooral voor mensen die niet zo veel verstand hebben van PC's.

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Toevallig heeft de vriendin van me vader hem, maar der zit toch echt 128 MB in :)

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Er zijn anders nog zat mensen die niet veel meer doen dan een beetje internetten (als ze dat al begrijpen) en een paar basis Windowsspelletjes (mijneneveger en zo). Die zijn er heel tevreden mee. :Z

Wanbeleid is ook beleid.

• Flappie
Op woensdag 02 januari 2002 13:40 schreef agent327 het volgende:
Er zijn anders nog zat mensen die niet veel meer doen dan een beetje internetten (als ze dat al begrijpen) en een paar basis Windowsspelletjes (mijneneveger en zo). Die zijn er heel tevreden mee. :Z
dan kom je er nog niet hoor, met 128 KB ram. hadden ze beter 128 MB in kunnen stoppen :+ :)

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op woensdag 02 januari 2002 13:40 schreef agent327 het volgende:
Zelfs dan is 128 KB een beetje weinig ;)

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 13:39 schreef maartenb het volgende:

[..]

kan wel zo zijn, maar dat maakt GEEN goede indruk! Vooral voor mensen die niet zo veel verstand hebben van PC's.
de humor ligt op straat.... en was niet persoonlijk bedoeld.

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 07:39
DUH koop zowiezo geen PB... al zit er een gig aan geheugen in .. als er iets kut is dan ist PB.. mijn pa heeft er ook een.. en da ding da is zo gaar als de neten.. al gebruik je em alleen om te patience.. :(

www.vdzande.com

• DirtyHennessy
  • Laatst online: 31-07 19:51
jipie weer een flame war tegen packard hell ,comprak en alle andere brakke compjuters :P

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

misschien 128K cache?

• DirtyHennessy
  • Laatst online: 31-07 19:51
Op zaterdag 05 januari 2002 01:22 schreef terw_dan het volgende:
misschien 128K cache?
nee het was gewoon een typ vout :P
trouwens ik keek vanmiddag in de wehkamp bij de computers voor de fun (vergeef me tweakers) en die gasten die zijn echt er op uit mensen te flessen ... voorbeeld:
Geforce 2 mx200 blaat blaat blaat super snel (:r) blaat met geforce 2 PRO chipset!!! (d8 toch echt dat het geen pro was hoor)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op zaterdag 05 januari 2002 01:26 schreef koeskoesappelmoes het volgende:

[..]

nee het was gewoon een typ vout :P
trouwens ik keek vanmiddag in de wehkamp bij de computers voor de fun (vergeef me tweakers) en die gasten die zijn echt er op uit mensen te flessen ... voorbeeld:
Geforce 2 mx200 blaat blaat blaat super snel (:r) blaat met geforce 2 PRO chipset!!! (d8 toch echt dat het geen pro was hoor)
Die verkopers weten echt niet waar ze het over hebben.
9 van de 10 keer kloppen de specs niet met de computers en wordt er zwaar overdreven. (en ja, ik ken de specs van de meeste pbs uit mijn hoofd).
Maar dat ligt vaak aan de winkels die ze (proberen te) verkopen.
Pagina: 1