CD-RW kapot door nero?

Pagina: 1
Acties:

• strikkert
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-01 12:09
:?
Een kennis van mij heeft Nero Burning Rom gebruikt om zijn CD-RW-tje leeg te maken. Hiervoor heeft hij de quick-erase methode gebruikt. Daarna heeft hij de nieuwe informatie erop gebrand, maar wat blijkt, na de tijd blijkt er niets op de cd te staan. ff vergeten te controleren, alle data weg, want pc was alweer geformat. |:(
Hij zit met zijn handen in het haar, want weg jaar van werk. (zonder overdrijven). Weet iemand een manier om toegang te krijgen tot de informatie? (die nog wel op de cd staat, want de cd is duidelijk wel beschreven).
Het probleem is dus alleen de access van de cd. Iemand een oplossing?

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-04 23:13

Koelkasten

har har koelkast op je knar

misschien sessie niet gesloten dan leest ie niks in een andere brander proppen en eens voorzichtig kijken of er sessies op staan

misschien met packet writing er op gebrand dan effe zo een UDF tootlteje of zo installen om die manier van bestanden te lezen

anders easy recovery van je harddisk van powerquest

Sommige mensen....

• wdv
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-03 18:59

wdv

Voortaan eerst controleren of het branden goed is gegaan?!?

Quick format gaat bij mij ook niet altijd goed. Ook met nero. Alleen de TOC wordt dat gewist. De data zelf blijft erop staan. Bij een gewone format wordt de hele CD grondig gewist.

Lijkt me verder redelijk kansloos. Probeer het eens op een andere PC (met brander en nero).

Suc6

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-04 17:40
Kijk even met Nero of er sessies op de CD-rw staan.
Zo ja kan je deze naar de HDD schrijven als ISO en met b.v. ISO-buster de inhoud ervan lezen.

Verwijderd

komt wel vaker voor, cd-rw zijn niet eens zo betrouwbaar als een gewone cd-r, dus altij oppassen gblazer met die dingen. Ik heb er zelf ook al enkele een nieuwe functie moeten geven.

Verwijderd

Heeft hij met InCD gewerkt ?
Datzelfde is mij ook overkomen (met InCD dan). Sindsdien gebruik ik een 250 MB ZIP.
Pagina: 1