Toon posts:

windows xp /adsl (wanadoo)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar vraagjes?

-Mijn firewall van xp mag ik niet gebruiken wanneer ik inlog met adsl. Is hier wat aan te doen. Mijn blackice firewall heb ik weg moeten gooien omdat xp hier niet mee samen werkt.

-wanneer ik het spel counterstrike via internet speel heb ik constant een instabiele ping. Deze schiet van 100 naar 800 en van 800 weer naar 250. Ik heb verschillende malen met KPN gebeld, zij kunnen volgens hun zeggen hier niets aan veranderen, omdat het aan mij ligt.
Ik heb al een tracerout gedaan. Hier komen geen schokkende feiten naar boven.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
over blackice is niet juist, ik heb hier Blackice lopen op mijn WinXP met adsl en hij werkt perfect..ik zou hem maar eerst opwarderen via automatische update functie in blackice zelf..je wardeerd hem op naar versie 2.9, en windows xp firewall wtf?? Een firewall kan je zien als een zogenaamde deur dat dicht is tegen indringers, die van windows xp is een deur dat op een kier staat..dus weg ermee..(eigen ervaring)

EDIT:
en over cs met adsl en Xp is ergens een topic over met een oplossing zie search..(ik zelf ben weer terug gegaan naar win2k op mijn server waar adsl op staat..loopt naar mijn eigen mening wat lekkerder..)

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik die blackice gratis downloaden!!

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
is het gelukt??

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
blackice is NIET gratis.

Verwijderd

Topicstarter
Nee de firewall van blackice wil het bij mij niet doen.
Het liefst gebruik ik de firewall van windows.
Weet niemand welke instellingen ik kan veranderen om toch xp firewall te gebruiken.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
waarom mag je die XP firewall niet aan hebben staan :?
Bij mij (tiscali basis adsl) mag het wel gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen idee waarom het niet mag.
Ik heb die vraag ook al gesteld bij de KPN.
Die geven alleen het advies de firewall uit te zetten.
Daar heb ik natuurlijk niks aan.

Ik heb windows XP prof.

Verwijderd

Topicstarter
Mogelijk als ik iets aanvink dat ik het wel mag gebruiken. Maar ja wat moet ik dan aanvinken.
Pagina: 1