Op woensdag 02 januari 2002 12:38 schreef DataBeest het volgende:
voor een n00b met flight sims is de besturing alles behalve makkelijk...
en hij is duur. en die grapichs vind IK lelijk.. maar das mijn mening.
ik zou hem niet kopen, maar als jij helemaal er gek van bent moet je het zeker doen.
Flauwekul: de dag dat ik 'm installeerde gingen mijn kinderen (vnl. de twee oudsten van 11 en 13) erachter zitten en ze vlogen gewoon. Geen training, niets. Instelling op Easy en gewoon die joystick heen en weer en op en neer trekken: een kind kan dus de was doen. Landen moeilijk? Ze rammen een Boeing gewoon met een rotvaart op de grond en klaar is kees: geland en niets aan de hand. Dikke pret.
Ja, je kan het jezelf ook moeilijk maken, en dat doe ik dus: dat vind ik juist leuk. Maar wat Roland al zei: je kan het zo realistich (of onrealistisch) maken als je wilt. FS 2002 is dus voor een n00b juist een aanrader! Want na een poosje ben je geen n00b meer, en dan is het heel prettig dat je de moeilijkheiddsgraad op kunt krikken!
En de graphics zijn prachtig. Vind ik, dan...
Hij is wel duur, ja... Maar ik heb er geen eurocent sptij van dat ik 'm gekocht heb! Ik speel 'm nu al een maand lang zowat elke avond en dat komt niet met veel spellen voor.
Kort gezegd: als je alleen nog maar twijfelt omdat de besturing moeilijk zou zijn: twijfel niet langer en koop 'm!