Het past niet gelijk als het goed is..
HIER !!! PAK AAN
maar je bedoelt waarschijnlijk je P2 en hoger ATX mobo.
[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]
Verwijderd
Pas de motor van een boeing in een lelijk eendje
[/vraag anders geformuleerd]
Verwijderd
Verwijderd
Met een beetje modden wel ja.Op woensdag 02 januari 2002 12:05 schreef Jurien het volgende:
[vraag anders geformuleerd]
Gewoon een knopje zoals een resetding achter die grote knop maken en daarmee je voeding aanzetten en achter uit die kast een stuk zagen voor dat bracket ding. Dan moet je alleen nog ergens zon bracket vandaan halen (wat niet zo moeilijk is) of er zit gewoon een gat achterin je kast.
Zoek anders maar eens in OCM naar AT ATX vind je vast wel wat topics hierover.
Maar zonder te modden past het idd niet.
HIER !!! PAK AAN
DremmelOp woensdag 02 januari 2002 16:58 schreef De_Gene het volgende:
Alles kan als je DREMMEL kent
Verwijderd
do doe het zelver kan niet zonder praxisOp woensdag 02 januari 2002 16:58 schreef De_Gene het volgende:
Alles kan als je DREMMEL kent
In de meeste ATX kasten kun je trouwens nog wel een AT moederbord proppen (vooral ook omdat de meeste ATX kasten toch minstens flinke miditowers zijn).
Dat zeg ik.. Praxis!Op woensdag 02 januari 2002 17:03 schreef globiel het volgende:
[..]
do doe het zelver kan niet zonder praxis
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Verwijderd
heb zelf eens een AT kast omgebouwd naar een ATX en werkte goed. Alleen na een jaar of wat was ik die kast een beetje zat (powerknop met een paperclip vast gezet) al die dingen.
Het enige waar je rekening mee moet houden is de achterkant van de kast met de aansluitingen.
Op vrijdag 08 maart 2002 11:47 schreef roelandstoter het volgende:
Angeldust, WAAROM JAT JIJ MIJN ICOON ???
![]()
![]()
![]()
![]()
Jat ik jou icoon????
Bier fan Fryske grûn!
Verwijderd
[off-topic]Op woensdag 02 januari 2002 12:05 schreef Jurien het volgende:
[vraag anders geformuleerd]
Heb wel een keer een 7.5 liter 8 cilinder motor in een eend gezien dus. (En die ging dus hard!).
[/off-topic]
Verwijderd
<ontopic> niks te melden</ontopic>
Het past perfect, alleen zul je er een andere voeding in moeten zetten. De meeste gaten zitten ook nog eens op de goede plek.
Da's tenminste mijn ervaring, het kan zijn dat ik een speciale AT kast had ofzo, maar m'n Abit KT7a paste er zo in.
Het kan best, alleen ze zult voor de nodige ventilatie moeten zorgen en de voeding (zoals al gezegt is) wordt lastig misschien.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Op vrijdag 08 maart 2002 14:49 schreef roelandstoter het volgende:
<offtopic> Dat is tijden mijn icoontje geweest... vind ik niet netjes dat je het niet even vraagt voordat je hem 'overneemt'.... </offtopic>
<ontopic> niks te melden</ontopic>
Ik he dit icoontje helemaal niet van tweakers afgehaald.. heb hem gewoon van inet..
Bier fan Fryske grûn!
Jah doe dit ff lekker in LA of zo!Op vrijdag 08 maart 2002 16:00 schreef AngelDust het volgende:
[..]
offtopic:
Ik he dit icoontje helemaal niet van tweakers afgehaald.. heb hem gewoon van inet..![]()
ontopic:
Ik zou het ook graag gehad hebben, want ik heb dus een ATX-mobo en AT-kast, maar dan zou je dus lekker aan de zagerij moeten. Maar een beetje casemodder draait daar zijn hand niet voor om!
Nou joh!! Doe niet zo zielig! Jullie allebei.Op vrijdag 08 maart 2002 17:08 schreef PC-Reactive het volgende:
[..]
Jah doe dit ff lekker in LA of zo!
On topic.
Ik wilde ook een ATX mobo in een AT case proppen maar je ben even duur uit als je gewoon een ATX Cheapo casie koopt. Je moet een nieuwe voeding en met al dat gefrot word je kast ook niet sterker.
Maar was geen pretje :0
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Ja mijn Abit kt7a paste ook prima in mijn AT bigtower van 0 euro. De ECS KS5A paste minder maar ff wat weg dremelen en het past. Scheelt me tog weer een ATX Bigtower.DiMension schreef op 08 March 2002 @ 14:52:
OK, mensen-zonder-praktijkervaring.
Het past perfect, alleen zul je er een andere voeding in moeten zetten. De meeste gaten zitten ook nog eens op de goede plek.
Da's tenminste mijn ervaring, het kan zijn dat ik een speciale AT kast had ofzo, maar m'n Abit KT7a paste er zo in.
Unknown
Verwijderd
pzies als je nog een oude AT big tower hebt staan, en nog een atx voeding hebt liggen zou ik zeker geen nieuwe kopen...Quintus schreef op 28 november 2002 @ 23:54:
[...]
Ja mijn Abit kt7a paste ook prima in mijn AT bigtower van 0 euro. De ECS KS5A paste minder maar ff wat weg dremelen en het past. Scheelt me tog weer een ATX Bigtower.
je soldeert ff je ATX form factor plaatje (dat ding met die gaten voor lpt,com en dergelijke) in de achterkant van die kast... kaart gaten en alles passen prima..
vervolgen ff je turbo switch op je reset-jumper, en je reset op je power-jumper, en je bent het mannetje..
meestal zitten er in die oude bigtowers ook nog eens flink wat case fans (als je geluk hebt)
maargoed als je geld teveel hebt, dan koop je gwoon een a-open bigtower ofzo