Toon posts:

Kweenie wat ik moet kiezen.... :'(

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Na het doorspitten van de forums en de reviews gaat het mij alleen maar meer duizelen en kom ik er helemaal niet uit !!! Mijn god, wat een hoeveelheid aan termen en technieken (ik leefde nog in het tijdperk van EGA en VGA...) Wie helpt mij uit de brand ? Ik zoek een gemiddelde kaart voor spellen als Max Payne, Wolfenstein en Flashpoint. Daarnaast heb ik een P3-800 met 400Mb en (helaas) een 15-inch monitor. ASUS, nVidia, kan me niet schelen een normale kaart wordt bij deze gezocht....

Bij voorbaat dank !!

Rutger van Dijk

Verwijderd

Ik denk zelf dat je met een doorsnee GeForce 2 MX al een heel eind komt (Asus V7100). Die kaart heb ik ook, en werkt prima met de genoemde spellen. Heeft 32 mb videogeheugen, en lijkt mij zat voor de door jou genoemde doelstelling. Ik weet alleen niet meer wat die kaart kostte, ik dacht nu zo een gulden of 200, 230.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Hier heb je al veel aan

[topic=357641/1/25]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/20#20 :)

[topic=309815/1/25]

:)

Ik zou zelf op dit moment weer voor mij Hercules Prophet 2 gaan. Is niet heel duur, is stabiel, zelfs in XP en ik ben er qua prestatie gewoon erg tevreden over :)

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:46
hmm ik zou voor een Geforce 2 Ti gaan, lopen nu diverse threads hier in V&B en het schijnt wel een geinig kaartje te zijn... je hebt ze al vanaf ong. 280 piek...

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:09

Blauw

De Schreeuw

Welke kaart je neemt hangt natuurlijk samen met je budget. Wil je een kaart rond de 250 piek dan zou ik nu gaan voor een Geforce 2mx. 200 of 400. Wil je meer (uitgeven) dan zou ik gaan voor bijvoorbeeld een Geforce 2 Deluxe 64 DDR

Verwijderd

De post van OProg is een redelijk goede sluitmessage :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.