Omdattie het razenddruk heeft met z'n gewone baan en z'n andere (minder in het zichtlopende) werkzaamheden voor Tweakers.net BV gok ik zo
.
Je hebt 'm ongetwijfeld in je ICQ staan
Waarom vraag je 't hem zelf niet?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik geloof dat Daniel een speciaal filter aan het testen is, waardoor ie onzichtbaar voor bepaalde users is (of eigenlijk andersom, hij is alleen nog maar zichtbaar voor de crew momenteel) 
Magoed, Daniel is niet verplicht op het forum zijn kop elk uur te laten zien hoor...
Zelfs niet om dat dagelijks of wekelijks te doen, van Femme zie en hoor je ook weinig.
Magoed, Daniel is niet verplicht op het forum zijn kop elk uur te laten zien hoor...
Zelfs niet om dat dagelijks of wekelijks te doen, van Femme zie en hoor je ook weinig.
Dan horen anderen er niks van dat ie een t.net persoon in z'n icq heeft.Op woensdag 02 januari 2002 12:05 schreef Exirion het volgende:
Je hebt 'm ongetwijfeld in je ICQ staanWaarom vraag je 't hem zelf niet?
1Op woensdag 02 januari 2002 12:06 schreef Webgoodie het volgende:
Dan horen anderen er niks van dat ie een t.net persoon in z'n icq heeft.![]()
![]()
Uhm eigenlijk dus iedereen die in [topic=221082] zijn icq adres vermeldt.Op woensdag 02 januari 2002 12:18 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
1![]()
Ook diegenen die er geen icq hebben staan.Op woensdag 02 januari 2002 12:21 schreef Webgoodie het volgende:
Uhm eigenlijk dus iedereen die in [topic=221082] zijn icq adres vermeldt.![]()
Ik denk weet zeker dat Dennis meer crew in zijn contactlist heeft dan ik...Op woensdag 02 januari 2002 12:21 schreef Webgoodie het volgende:
Uhm eigenlijk dus iedereen die in [topic=221082] zijn icq adres vermeldt.![]()
Op woensdag 02 januari 2002 12:23 schreef ACM het volgende:
Ik denk weet zeker dat Dennis meer crew in zijn contactlist heeft dan ik...
Verwijderd
En wat heb je daar aan dan?Op woensdag 02 januari 2002 12:24 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Verwijderd
/me heeft geen crew op chem na in zijn listOp woensdag 02 januari 2002 12:24 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
ik val geen mensen lastig die het toch al veel te druk hebben
maja dit booit niemand vast
Verwijderd
En toen was die de uitgelulde expertOp woensdag 02 januari 2002 12:23 schreef ACM het volgende:
Ik denk weet zeker dat Dennis meer crew in zijn contactlist heeft dan ik...
Mag ik van jou .... krijg jij van mij ....Op woensdag 02 januari 2002 12:24 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Kwartetten met crew-icq nr's
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Is kei ruig, kroew in je list 
FF kijken... LD heb ik omdat da als GM van de RPG wel hendig is... Ice heb ik er ooit bijgehangen omdat ik dacht dat ik met hem als tweede GM nog wel te maken zou hebben maar da valt hard tegen. Ik zie trouwens ook bulldog staan, maar het ontgaat me even waarom. Kan wel weg eigenlijk, beetje nutteloos die bulldog
FF kijken... LD heb ik omdat da als GM van de RPG wel hendig is... Ice heb ik er ooit bijgehangen omdat ik dacht dat ik met hem als tweede GM nog wel te maken zou hebben maar da valt hard tegen. Ik zie trouwens ook bulldog staan, maar het ontgaat me even waarom. Kan wel weg eigenlijk, beetje nutteloos die bulldog
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Zie het nut niet in om crew in je lijst te hebben
1 ze spreken toch bijna nooit tegen je
2 ze hebben het al heel druk zonder ons gezeik
Dus ik laat ze lekker met rust als ik een probleem heb post ik dat wel op GoT
en niet op me ICQ message list naar een eventuele crew member die erin zit .
1 ze spreken toch bijna nooit tegen je
2 ze hebben het al heel druk zonder ons gezeik
Dus ik laat ze lekker met rust als ik een probleem heb post ik dat wel op GoT
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ik denk dat je dit soort dingen beter gewoon kan vragen via Mail ofzo. Heeft redelijk weinig met het forum te maken (ja, zelfs ale je 'manager' bent)..
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
LOL, ik ben er wel hoor 
Ik reageer alleen vooral in de crewforums, en dat zie je dus niet
Als ik vrij ben (zoals vandaag) hang ik wel wat rond op IRC en in SG enzo, maar nee, ik haal geen 200 postings per dag
En owja, de 'invisible'-functie van ICQ is ook handig
Ik reageer alleen vooral in de crewforums, en dat zie je dus niet
Als ik vrij ben (zoals vandaag) hang ik wel wat rond op IRC en in SG enzo, maar nee, ik haal geen 200 postings per dag
En owja, de 'invisible'-functie van ICQ is ook handig
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()