Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
nee joh ut moet binnekort uitkomenof het is net uit <---- dat wil ik dus weteOp woensdag 02 januari 2002 11:23 schreef IceStorm het volgende:
Al? Dat spel is 1 jaar oud oid?
Nooit gespeelt wegens ruimte gebrek.
Human Bobby
Verwijderd
Volgens mij bedoel je die spel waarin je die vrouwtjes moest fotograferen en dingen begooien?Op woensdag 02 januari 2002 11:57 schreef IceStorm het volgende:
Hmm ik weet iig dat ik het in april 2001 al gedownload heb/had
Nooit gespeelt wegens ruimte gebrek.
Euhm, ik hoorde van iemand dat er ook zo een spel bestond.
Nee ik bedoel hetzelfde spel als Dark_Neve.Op woensdag 02 januari 2002 12:29 schreef spoooky het volgende:
Volgens mij bedoel je die spel waarin je die vrouwtjes moest fotograferen en dingen begooien?
Oftewel het spel is allang uitQuestion? Where do I get the game?
Answer: The game can be purchased from this web site with a secure credit card transaction. Also the game will be sold Worldwide in all good computer games shops.
Question? How much will it cost me?
Answer: The Game retails for $40 or £24.99
Question? When will the game be released?
Answer: The Game is now complete and can be bought from this Website NOW. Otherwise the game was released in U.K. stores on the 06 Apr 2001and Worldwide stores in the next few weeks..
En volgens hun is het spel dus zeer zeker de moeite van het kopen waardQuestion? Do you think I should buy this game?
Answer: You would be mad not too!
bron: http://www.erotica-island.com/Q_A.html
[edit]
Dat is toch "Wet, the sexy empire" als ik me niet vergisVolgens mij bedoel je die spel waarin je die vrouwtjes moest fotograferen en dingen begooien?
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
LOLErotica-Island
Is a Hentai style adult adventure game, where you get to use both your Big Head and your Little Head !
Verwijderd
ehhmmm Ibiza Babewatch toevallig?Volgens mij bedoel je die spel waarin je die vrouwtjes moest fotograferen en dingen begooien?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
"Lula, the sexy empire" toch?Op woensdag 02 januari 2002 12:35 schreef Christus het volgende:
Dat is toch "Wet, the sexy empire" als ik me niet vergis
OMG, dat ik dit weet
Nee helemaal niet....Op woensdag 02 januari 2002 13:56 schreef WouteRF het volgende:
had spelletjesgarnaal daar geen kickstart van
Op woensdag 02 januari 2002 12:30 schreef Manic het volgende:
Hehe ik heb er de kickstart van gezien, nogal ziellig spel
Verwijderd
Van mij hadden die borsten wel wat groter en meer naar boven nog gemogen en iets grotere tepels misschien.
[/sarcasm mode off]
[afbeelding]
Verwijderd
Jezus, ze hebben echt een heel andere zwaartekracht op Erotica Island of ze vullen daar borsten met helium ipv siliconen.Op woensdag 02 januari 2002 16:16 schreef Dark_Neve het volgende:
voor de duidelijkheid ik heb het hier over
Verwijderd
Is ook zoOp woensdag 02 januari 2002 13:59 schreef IceStorm het volgende:
[..]
"Lula, the sexy empire" toch?
OMG, dat ik dit weet
doh.. toch wel Wet, The sexy empire
Ik heb dat spel voor me 12de verjaardag gekregen van me pa...
Nee het is "Wet, the sexy empire". Ik heb de cd hier voor me liggen vandaarOp woensdag 02 januari 2002 13:59 schreef IceStorm het volgende:
[..]
"Lula, the sexy empire" toch?
OMG, dat ik dit weet
En in dit topic vind je een link naar deel 2 van de wet serie
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
er zitten SPIEREN in..Op woensdag 02 januari 2002 16:18 schreef Commodore64 het volgende:
[..]
Jezus, ze hebben echt een heel andere zwaartekracht op Erotica Island of ze vullen daar borsten met helium ipv siliconen.
🌞🍃
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Ze hangen iig niet. Maar ze zijn wel in conflict met de wetten van de zwaartekracht.Op woensdag 02 januari 2002 16:33 schreef DataBeest het volgende:
[..]
er zitten SPIEREN in..
Dit is gewoon hetzelfde, en dus gewoon een schijtspel.
"Wet, the sexy empire" heb je in je hoofd aangezien de hoofdrolspeelster Lula heetOp woensdag 02 januari 2002 16:43 schreef IceStorm het volgende:
Hmm, welk spel heb ik dan in mijn hoofd?
Verwijderd
zie mijn post dus...Op woensdag 02 januari 2002 16:56 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Er is een andere die er op lijkt,m stond op een twillight.jaja, val je ff hard door de mand dreeke
Dit is gewoon hetzelfde, en dus gewoon een schijtspel.
sorry, meestal post jij niet zoveel interessants dus het zal me wel ontgaan zijnOp donderdag 03 januari 2002 01:07 schreef DjeV het volgende:
[..]
zie mijn post dus...
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Verwijderd
grrrrOp donderdag 03 januari 2002 02:58 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
sorry, meestal post jij niet zoveel interessants dus het zal me wel ontgaan zijn
Verwijderd
spel suxx bigtime
Verwijderd
Das een filmOp woensdag 02 januari 2002 16:43 schreef IceStorm het volgende:
Hmm, welk spel heb ik dan in mijn hoofd?