Ik heb internet delen aanstaan tussen 2 xp computers. Alles werkt perfect behalve dat ik geen e-mails kan ophalen op de client. Hoe kan ik mijn e-mail delen, welke mailservers moet ik instellen???
Welke proxy/nat/deel softae gebruik je ?
Heb je port 110 en 25 openstaan ?
Ik weet niet waar je het over hebt. Ik weet alleen dat ik internet delen over xp aan heb staan. Ik heb 1 netwerk kaart voor binnenkomend internet en 2 (met hub) voor het delen van mijn internetOp woensdag 02 januari 2002 11:12 schreef Koffie het volgende:
Welke proxy/nat/deel softae gebruik je ?
Heb je port 110 en 25 openstaan ?
Als je geen enkel idee hebt waar ik het over heb, raad ik sterk aan om het volgende eens te lezen:
<li> [topic=309398/1/50]
<li> [topic=152460/1/50]
<li> [topic=184484/1/50]
<li> [topic=309398/1/50]
<li> [topic=152460/1/50]
<li> [topic=184484/1/50]
die links gaan over routers enzo. Ik wil gewoon m'n e-mails kunnen ontvangen en versturen op m'n client.
Helemaal niet, die linx die gaan over de basis kennis om int te sharen enzo.
Ik raad je met klem aan om het te bestuderen.
Verder heb ik nog geen antwoord gezien op de vragen welke software je gebruikt (Sygate, Winroute, ICS, ISA, simpleproxy, weetikwat).
Pas *dan* kun je geholpen worden.
Ik raad je met klem aan om het te bestuderen.
Verder heb ik nog geen antwoord gezien op de vragen welke software je gebruikt (Sygate, Winroute, ICS, ISA, simpleproxy, weetikwat).
Pas *dan* kun je geholpen worden.
Ik heb internet delen wat standaard in windows xp zit aanstaan.
Hier zul je daar alles over vinden: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/8#8
Pagina: 1