Ik heb oude laptop waarin ik geen vrije sloten heb voor een utp kaartje. Ik wil hem echter wel in een netwerkje hangen ivm. internet. Dit deel ik via een utp hub. Wie weet de mogelijkheid om dit op te lossen? Wel paralelle poort ed. Misschien verloop stukje?
Verwijderd
Ik weet dat er een usb apparaat is dat als netwerk kaart fungeert , op dat aparaat kan vervolgens weer utp.
de naam en prijs/waar te halen van het apparatje geen idee
Een 'netwerkkaart' die via een poort loopt.
Noemen ze ook wel en pocketadapter.
Trust / Accton hebben deze wel eens gemaakt.
Met een beetje mazzel vindt je deze nog in een grabbelbox op een dumpbeurs.
Move [forum=19] > [forum=6]
Als het een oude laptop is dan zal die ook wel geen USB hebben hoorOp woensdag 02 januari 2002 10:59 schreef noka het volgende:
Ik weet dat er een usb apparaat is dat als netwerk kaart fungeert , op dat aparaat kan vervolgens weer utp.
Lees dus wat Koffie gezegd heeft. Maar die dingen zijn wel zeer sloom dus verwachten enkel beetje speed op te surfen maar niet veel meer
Trust zegt hier niks over op hun website. Weet iemand misschien ook een adresje om zo'n ding te kopen (als de prijs gunstig is). Of misschien een bedrijf dat er waarschijnlijk 1 zal hebben? Ik neem aan dat je met zo'n ding wel kunt adsl'len.Op woensdag 02 januari 2002 11:01 schreef Koffie het volgende:
Een 'netwerkkaart' die via een poort loopt.
Zoals ik al zei, die dingen zijn naar alle waarschijnlijkheid niet nieuw meer te koop.
Ik heb na heel heel lang zoeken mijn trust apparaat aan de gang gekregen met drivers van accton.
Ik heb na heel heel lang zoeken mijn trust apparaat aan de gang gekregen met drivers van accton.
zo'n ding? (lijkt op die van koffie)
Zoek eenso p wat 2de hands sites... deze bovenstaande was 50 piek.. beetje zoeken bij netwerkprut met term 'lpt'
succes
edit:
url-foutje
url-foutje
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Pagina: 1