Op woensdag 02 januari 2002 12:21 schreef Tu-Tone het volgende:
volgens mij is dit ongeveer hetzelfde onzinnige id als een concurrent voor tweakers.net of google.com opzetten... ik denk niet dat t gaat werken... Neem de gemiddelde cu2 bezoeker, een meisje van 14 jaar, puisten tot onder dr oksels, en plaatst een foto van een of andere fjortis-babe van een jaartje of 16, begint vervolgens haar profiel met "fawaka" (ik snap nog steeds niet wat het betekent) en lult de rest alleen nog maar vol over 2pac achtige schijtzooi...
Dat dit soort mensen het adres cu2.nl kunnen onthouden is al een wonder... Denk je dat het dit soort mensen ook maar iets uitmaakt hoe de site werkt/eruit ziet? Welnee, het gaat erom dat ze in contact komen met de buitenwereld, en dat schijnt in real life niet echt te lukken, dus vandaar maar op deze manier. Wat voegt het nou voor deze mensen extra toe als er een concurrent komt die:
a) kleiner is (want dat BEN je gewoon, in het begin al helemaal)
b) er mooier uit ziet (het gaat om het contact met andere users, niet om cu2.nl zelf)
c) betere html produceert (wat ziet zo'n figuur van html? ja, een stel onbegrijpbare brabsels, en meer is het niet...)
Ik denk dat je er beter mee kunt stoppen want er gaat veel tijd in zitten, die op den duur vrij weinig tot niets opbrengt!
Je geeft dus aan dat wanneer er al een soort gelijke site is dat je dan beter maar kunt stoppen met de dingen waarmee je bezig bent... nou ik vind van niet, iets kan altijd beter en waarom denk je dat GOT zo groot is geworden

omdat het er goed uitziet, vaak updates heeft en gewoon lekker loopt, dat kan ik jammer genoeg van CU2 niet zeggen, okey het loopt mja daar is ook alles mee gezegd..
Ooit heb ik de MDS gedaan en daar werdt ons geleerd dat wanneer er genoeg bv kappers zijn maar jij wilt beginnen dat je dan moet zorgen dat je beter bent dan de anderen, de beste zal overwinnen

wie niet waagt wie niet wint