Toon posts:

[RTCW] crosshair pleite, silencer niet te vinden.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zo, heb het spel nu 3 dagen en ben zeer tevreden. Lekkere sinistere geluiden enzo. Dat maakt het zeker leuk.

Na het I/O probleem op te hebben gelost door een andere cd-rom te gebruiken ben ik op de volgende problemen gekomen.

Na een tijdje spelen is mijn crosshair weg bij de euh... nr. 4 gun geloof ik. Die mouse rifle. Die zo hard knalt dat je een gast in 1 keer neerschiet. En juist voor het goed richten met dit wapen is dat ding nodig. :(

En op een moment in dat village level, (ik weet het ben nog niet ver.) Vind ik ineens een silencer, maar zodra ik een ander wapen pak kan mijn silencer niet meer vinden. alle toetsen afgeweest. Iemand een tip hoe je die silencer weer weet te vinden?? Kon niks vinden bij de instellingen. Daar staan alleen het soort wapens onder de cijferknoppen.

Het lijkt me zo nr.2 maar daar zat ie dus niet onder.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:02

IceStorm

This place is GoT-like!!!

De silencer en sniper scope moet je eerst vinden voordat je ze kan gebruiken. En das gewoon alternate fire ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ha ok, die binoculars had ik al maar vandaar uit kon je niet schieten.

Het vreemde is dat ik de gun wel heb, maar heb niet meer kan gebruiken. alleen het moment dat ik hem pak staat ie automagisch in mijn handen. andere gun even gepakt dan istie weg.

en klopt dat nou met die crosshair??? Dat wapen had toch een heel klein puntje om mee te richten? Nu heb ik alleen bij die Gun geen crosshair bij de rest wel. Ik heb het dus over die gun die na nr.3 komt.

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 02 januari 2002 10:16 schreef GdW het volgende:
en klopt dat nou met die crosshair??? Dat wapen had toch een heel klein puntje om mee te richten? Nu heb ik alleen bij die Gun geen crosshair bij de rest wel. Ik heb het dus over die gun die na nr.3 komt.
Als je Mauser rifle geen crosshair meer heeft heb je dus een sniper scope gevonden en kun je met alternate fire 'zoomen' (moet je dus wel daar een key aan gebind hebben).

Verwijderd

Hoe zit dat nou met die silencer? Ik heb dat ook gehad. Als je hem gevonden hebt, een ander wapen kiest en daarna weer teruggaat naar de silencer, krijg je gewoon je normale pistool weer.
Hetzelfde had ik bij level 4.1 met die tank. Je hebt dan twee pistolen in je hand. Zodra je een ander wapen neemt, kun je niet meer voor die twee kiezen. Of weet iemand hoe dat dan wel moet?

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 02 januari 2002 10:27 schreef Cadmium het volgende:
Je hebt dan twee pistolen in je hand. Zodra je een ander wapen neemt, kun je niet meer voor die twee kiezen. Of weet iemand hoe dat dan wel moet?
Is ook alternate fire, boven in je weapon cycle zie je dat je 1 colt vast hebt (highlighted) en daarnaast zie je in het klein 2 colts staan, das dus alternate :P

Verwijderd

Topicstarter
Relaxed!!! En bedankt hoor.

Ga meteen ff checken of het werkt, even een alternate fire assignen. Ik had reload op MB 2 zitten. Geloof dat mijn MB 3 niet werkte.

/edit YES het werkt :D jammer dat ie alleen mijn 3e muisknop niet herkent. Reload maar weer onder R gedaan.

Verwijderd

Dat gaat met die silencer dan waarschijnlijk hetzelfde. :)

Thnx.

Verwijderd

vaste regel, geld voor veel spellen bij:

w = vooruit
a = links strafen
s = achteruit
d = rechts starfen
q = reload
e = use
shift = bukken
ctrl = walk/run
space = jump