Op woensdag 02 januari 2002 13:20 schreef Snailer het volgende:
So what? Als jij daar geen moeite mee hebt: fantastish voor je. Helaas besta ik niet uit electronica, maar uit een zooitje bijeen geraapte bio-chemische neuronen die gewoon flink veel tijd nodig hebben om er echt naar over te schakelen.

En als je me zo iets eenvoudig mensen blij kunt maken: waaróm dan niet?

Omdat ik dat hierboven al zei: als je de gulden nog een paar jaar laat staan weet over 10 jaar nog steeds niemand hoe de euro werkt.
Verder: jij zelf gaf een vergelijking dat zoveel gulden zoveel euro. Stiekum geef je hiermee al aan dat jij ook terug rekent.
Nee, hoe kom je daarbij? Dat je KAN terugrekenen wil nog niet zeggen dat je het ook doet. Ik kijk wel uit, word je kneterrend gek, als je dat steeds doet
Kan jij binnen 1/100 ste seconde vertellen of 12,34 euro voor 2 kistjes apppels te duur of juist harstikke goedkoop is? Ik niet.
Ik niet, niemand niet, net zoals dat met de gulden ook niet kon, daar duurt het ook minstens een halve seconde.
Zoiets heeft tijd nodig.
De waarde van de euro is ook nog maar een jaar bekend ofzo...
Uiteraard verder no offence, naar niemand toe, voor de duidelijkheid
Ik ben iig voor de Big Bang methode: één keer even een weekje (langer zou het écht niet mogen duren) wat hevige pijn, liever dan 2 jaar dubbelprijzen en 2 jaar een beetje pijn.