Toon posts:

vermelde prijzen in pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
:'( Helaas helaas hebben wij ook officeel afscheid moeten nemen van de gulden. ook in de pricewatch. hoewel ik op persoonlijk gebied niets hoef te hebben van het nieuwe monopoliegeld, ben ik er nog steeds niet aan gewent.
In andere woorden: ik ben compleet m'n referentie-punt kwijt. -wat is duur of juist goedkoop?-

Dus beste tweakers zouden jullie aub onder de pricwatch,
(bijv. in het pulldown menu van "sorteer op prijs" etc;) het mogelijk maken dat men alsnog de gulden prijs te voorschijn kan toveren? *D
Het vraagt één simpel formuletje...

Alsvast bedankt namens mij en anderen die er evt. het ook moeilijk vinden....

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:16
Ik heb precies hetzelfde, je bent idd het referentiepunt kwijt...

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Referentie puntje nodig? :?

100 gulden = 45,38 euro.

;)

ff serieus: als je nou die gulden overal blijft vermelden snapt over 5 jaar NOG niemand de euro-prijzen. Je zal toch eens een keer over moeten.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
So what? Als jij daar geen moeite mee hebt: fantastish voor je. Helaas besta ik niet uit electronica, maar uit een zooitje bijeen geraapte bio-chemische neuronen die gewoon flink veel tijd nodig hebben om er echt naar over te schakelen. :( En als je me zo iets eenvoudig mensen blij kunt maken: waaróm dan niet? :)

Verder: jij zelf gaf een vergelijking dat zoveel gulden zoveel euro. Stiekum geef je hiermee al aan dat jij ook terug rekent. Kan jij binnen 1/100 ste seconde vertellen of 12,34 euro voor 2 kistjes apppels te duur of juist harstikke goedkoop is? Ik niet. Zoiets heeft tijd nodig.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op woensdag 02 januari 2002 13:20 schreef Snailer het volgende:
So what? Als jij daar geen moeite mee hebt: fantastish voor je. Helaas besta ik niet uit electronica, maar uit een zooitje bijeen geraapte bio-chemische neuronen die gewoon flink veel tijd nodig hebben om er echt naar over te schakelen. :( En als je me zo iets eenvoudig mensen blij kunt maken: waaróm dan niet? :)
Omdat ik dat hierboven al zei: als je de gulden nog een paar jaar laat staan weet over 10 jaar nog steeds niemand hoe de euro werkt.
Verder: jij zelf gaf een vergelijking dat zoveel gulden zoveel euro. Stiekum geef je hiermee al aan dat jij ook terug rekent.
Nee, hoe kom je daarbij? Dat je KAN terugrekenen wil nog niet zeggen dat je het ook doet. Ik kijk wel uit, word je kneterrend gek, als je dat steeds doet
Kan jij binnen 1/100 ste seconde vertellen of 12,34 euro voor 2 kistjes apppels te duur of juist harstikke goedkoop is? Ik niet.
Ik niet, niemand niet, net zoals dat met de gulden ook niet kon, daar duurt het ook minstens een halve seconde.
Zoiets heeft tijd nodig.
De waarde van de euro is ook nog maar een jaar bekend ofzo...

Uiteraard verder no offence, naar niemand toe, voor de duidelijkheid :)

Ik ben iig voor de Big Bang methode: één keer even een weekje (langer zou het écht niet mogen duren) wat hevige pijn, liever dan 2 jaar dubbelprijzen en 2 jaar een beetje pijn.

Virussen? Scan ze hier!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Op woensdag 02 januari 2002 13:35 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Omdat ik dat hierboven al zei: als je de gulden nog een paar jaar laat staan weet over 10 jaar nog steeds niemand hoe de euro werkt.
[..]

Nee, hoe kom je daarbij? Dat je KAN terugrekenen wil nog niet zeggen dat je het ook doet. Ik kijk wel uit, word je kneterrend gek, als je dat steeds doet
[..]

Ik niet, niemand niet, net zoals dat met de gulden ook niet kon, daar duurt het ook minstens een halve seconde.
[..]

De waarde van de euro is ook nog maar een jaar bekend ofzo...

Uiteraard verder no offence, naar niemand toe, voor de duidelijkheid :)

Ik ben iig voor de Big Bang methode: één keer even een weekje (langer zou het écht niet mogen duren) wat hevige pijn, liever dan 2 jaar dubbelprijzen en 2 jaar een beetje pijn.
Right on! :)

edit:
Sorrie Snailer |:(

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
Pcdialer:
wat schrijf je nu? ik zie enkel maar de citaat staan... :?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op woensdag 02 januari 2002 17:25 schreef Snailer het volgende:
Pcdialer:
wat schrijf je nu? ik zie enkel maar de citaat staan... :?
Zie ongeveer halverwege, met de smiley ("Right on" dus) :)

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1