Pioneer DVD i.p.v. Toshiba beter ?

Pagina: 1
Acties:

• HuubM
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
Ik heb een PC geleverd gekregen waarbij de leverancier de gevraagde Thoshiba M1612 DVD vervangen heeft door een Pioneer 106S. Dit om sneller (voor de kerst) te kunnen leveren.
De reden voor mijn keuze van Thoshiba was vooral het lagere geluidsnivo waarvan sprake is hier op GOT.
Moet ik blij zijn met deze aanpassing ??

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-04 09:36
pioneer vind ik de beste dvd speler die er nu is. maakt een klein beetje geluid, maar dat valt best mee. en slot-in vind ik echt super makkelijk :)

Verwijderd

Trouwens,bij Pioneer kan je voor de 106s een programmaat'je
downloaden dat je snelheid kan regelen,wanneer die te veel lawaai maakt,ik heb de 106s zelf ook,en mijn cpu cooler maakt meer lawaai dan mijn dvd speler,dit is een dijk van een speler.
ck

• HuubM
Ik heb die utility voor de pioneer vanochtend opgehaald maar nog niet geprobeerd. Ik begrijp dat het werkt door de speed van 16/40 naar 9/24 terug te schroeven.
Ik heb mijn PC pas 2 weken maar kan me niet voorstellen of de verlaagde performance een irritatie gaat vormen. Voor de installatie van software is een snelle CD wel handig maar dat doe ik niet al te vaak (hoop ik :) ) Ik heb nog geen ervaring met spelletjes maar nog erg veel diskruimte over.
Ik begin wel te denken dat ik verder niet moet klagen.. Er is tenslotte erg snel geleverd.

Verwijderd

als'ie teveel herrie maakt ga je de snelheid toch niet terugschroeven. Moet jij eens kijken of je dat niet ziet bij het afspelen van je DVD's. Koop nou gewoon een stille en laat die Toshiba naleveren.

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Ik heb hier een Pioneer 16/40 105SZ slot-in en die maakt echt een pokkeherrie. Daar baal ik behoorlijk van. Zelfs bij het afspelen van een DVDfilm loopt ie te loeien. Ik krijg behoorlijk de neiging om hem te verkopen en er een stille Toshiba voor terug te kopen. Slot-in is echter wel super handig en ziet er ook nog kewl uit!

• HuubM
Het zijn wel tegenstrijdige berichten en heb ik het niet goed begrepen dat voor een DVD film afspelen maar een 1 x snelheid nodig is ??

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Dat klopt, alleen draait ie duidelijk harder. DaŽs goed te horen.

Verwijderd

mijn pioneer 106 dvd hoor je bijna niet
is reete goed ding

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Op woensdag 02 januari 2002 12:16 schreef HuubM het volgende:
Ik heb die utility voor de pioneer vanochtend opgehaald maar nog niet geprobeerd. Ik begrijp dat het werkt door de speed van 16/40 naar 9/24 terug te schroeven.
Ik heb mijn PC pas 2 weken maar kan me niet voorstellen of de verlaagde performance een irritatie gaat vormen.
Cd'tje kopieren duurt 7 minuten vanaf de Pioneer, met silence-tooltje tegen 5 minuten op de 40-speed plextor.

Audio rippen gaat ook een stuk trager, nu op ongeveer 4-speed in EAC. Dat was eerst ongeveer 12-speed.

Siditamentis astuentis pactum.

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-04 20:19

star-saber

Ryzen

pioneer is een top dvd speler
leest alles.
alleen geen boeken :+

een aanrader

• HuubM