zoals de titel al zegt wil mijn reepje geheugen niet (veel) boven de 100 mhz, terwijl het toch echt 133mzh geheugen is. mijn vorige noname 256mb 133mhz kreeg ik nog op 140 mhz en ik had van DE toch minstens zulke resultaten verwacht. anyone enig id ??
En hoe weet jij dat het niet hoger dan 100 gaat dan 
Want als je 133 mhz geheugen koopt en als het dat ook daadverwelijk is móet het wel op 133 lopen.
Want als je 133 mhz geheugen koopt en als het dat ook daadverwelijk is móet het wel op 133 lopen.
ik weet dat het niet boven de 100mhz wil omdat ik dat geprobeerd heb ?
Verwijderd
Hoe weet je absoluut zeker dat het 133 Mhz geheugen is?
Omdat het op de sticker staat? Misschien ben je wel genept
Omdat het op de sticker staat? Misschien ben je wel genept
Jij niet zo slim ?, hij zegt toch dat het niet over de 100 gaatOp woensdag 02 januari 2002 08:13 schreef dennisdotcom het volgende:
En hoe weet jij dat het niet hoger dan 100 gaat dan
Wat voor een moederbord heb je en heb je op de betreffende site van de producent gekeken of je moederbord ook op 133 kan ?
heeft je processor ook wel de mogelijkheid om op 133 te zetten (als dit samen gelijk op MOET lopen omdat je het anders niet kan instellen) ? (er is namelijk ook een hele reeks vanuitgaande dat je het over een AMD hebt, athlon processort uitgekomen met maar 100 Mhz bus ondersteuning)
3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line
Jij ook niet zo slim, zijn vorige noname liep op 140...Op woensdag 02 januari 2002 08:21 schreef ronaldmathies het volgende:
[..]
Jij niet zo slim ?, hij zegt toch dat het niet over de 100 gaat
Wat voor een moederbord heb je en heb je op de betreffende site van de producent gekeken of je moederbord ook op 133 kan ?
heeft je processor ook wel de mogelijkheid om op 133 te zetten (als dit samen gelijk op MOET lopen omdat je het anders niet kan instellen) ? (er is namelijk ook een hele reeks vanuitgaande dat je het over een AMD hebt, athlon processort uitgekomen met maar 100 Mhz bus ondersteuning)
Dane Elec zuigt nog steeds enig sinds naar mijn mening, die van mij haalt ook net aan 133, hoger of cas 2 moet ik echt niet proberen..
--
--
idd, zoals al gezegd haalde mijn vorige mem de 140mhz cas2 zelfs, terwijl dit geheugen cas3 115 nog niet stabiel is.
ik zat zelf ook al te denken dat ik misschien wel opgelicht ben, maar er zit wel een DEM stickertje op....:?
--
idd, zoals al gezegd haalde mijn vorige mem de 140mhz cas2 zelfs, terwijl dit geheugen cas3 115 nog niet stabiel is.
ik zat zelf ook al te denken dat ik misschien wel opgelicht ben, maar er zit wel een DEM stickertje op....:?
edit:
Dane Elec mag wel zuigen, maar er zijn zat tweakers die er toch 150 mhz of hoger mee halen, daar kan het haast niet aan liggen.
Dane Elec mag wel zuigen, maar er zijn zat tweakers die er toch 150 mhz of hoger mee halen, daar kan het haast niet aan liggen.
Daarom zuigt Dane Elec juist wel, je weet nooit wat je krijgt, er zit steeds wat anders op. En als ik jouw was zou ik em gewoon ff omruilen voor een die wel werkt, probleem opgelost...Op woensdag 02 januari 2002 08:36 schreef _Mon_ het volgende:
edit:
Juist. Dat ding moet gewoon op 133 Mhz cas-3 draaien. Klaar. Omruilen dus
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Je zegt dat een AMD athlon met 100Mhz ondersteuning niet op 133Mhz KAN lopen. Maar mijn Athlon TB1100 100Mhz fsb loopt toch mooi op 142Mhz... Met mijn oude mobo was het me nooit gelukt (lucky starOp woensdag 02 januari 2002 08:21 schreef ronaldmathies het volgende:
[..]
Jij niet zo slim ?, hij zegt toch dat het niet over de 100 gaat
Hmm vaag, je kunt dus niet ineens naar 133 Mhz FSB? Want net boven de 100 kan ik me dan weer wel wat bij voorstellen, dan hoeft het niet perse aan het geheugen te liggen..
Naja, als je het goed hebt uitgetest en je komt echt niet aan de 133, dan is het inderdaad simpel en mag je terug voor nieuw geheugen..
Naja, als je het goed hebt uitgetest en je komt echt niet aan de 133, dan is het inderdaad simpel en mag je terug voor nieuw geheugen..
Verwijderd
Dane Elec pc133 draait bij mij 175mhz cl 2-2-2 zuigt knap maar dan wel aan de goeie kant.Op woensdag 02 januari 2002 08:31 schreef Speedy_J het volgende:
[..]
Jij ook niet zo slim, zijn vorige noname liep op 140...
Dane Elec zuigt nog steeds enig sinds naar mijn mening, die van mij haalt ook net aan 133, hoger of cas 2 moet ik echt niet proberen..
Denk eerder dat het ligt aan 512mb dit is te veel voor een slot om hoog te kunnen O.Cen. Dus een mobo probleem.
toch wel PMG, ik had alles eerst in PMG getypt en toen dacht ik, dit zal wel OCM worden, dus niet verzonden maar in OCM gepasted, nu toch maar PMG
naja, bedankt voor jullie hulp, en ik zal kijken of ik ander geheugen kan krijgen.
Pagina: 1