Ik heb onlangs RedHat 7.2 geinstalleerd met PostGreSQL, omdat ik weleens met een 'echte' database wilde stoeien.
Aangezien ik helaas geen voorstander ben van commandprompts hebbik phpPgAdmin 2.4 beta1 geinstalleerd. Dat ging allemaal prima, alleen kan ik niet inloggen. Als ik adv_auth op true zet kannik alles proberen wat ik wil maar:
Wrong username/password. Access denied
Als adv_auth uitzet en een standaard user etc. opgeef krijg ik deze melding:
Error - /var/www/html/phpPgAdmin/lib.inc.php -- Line: 252
PostgreSQL said:
Your query:
Unable to connect with settings: host='localhost' dbname='template1' user='user' password='pass'
Ik heb echt geen flauw idee wat ik (verkeerd) doe. Ik probeer toegang te krijgen vanaf een andere PC maar phpPgAdmin staat gewoon op de server.
Aangezien ik helaas geen voorstander ben van commandprompts hebbik phpPgAdmin 2.4 beta1 geinstalleerd. Dat ging allemaal prima, alleen kan ik niet inloggen. Als ik adv_auth op true zet kannik alles proberen wat ik wil maar:
Wrong username/password. Access denied
Als adv_auth uitzet en een standaard user etc. opgeef krijg ik deze melding:
Error - /var/www/html/phpPgAdmin/lib.inc.php -- Line: 252
PostgreSQL said:
Your query:
Unable to connect with settings: host='localhost' dbname='template1' user='user' password='pass'
Ik heb echt geen flauw idee wat ik (verkeerd) doe. Ik probeer toegang te krijgen vanaf een andere PC maar phpPgAdmin staat gewoon op de server.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2