Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
KICK dat mag wel na 3 uur
wat van tv kaart heb je dan 
mischien kabel kapot
als hij mono is dan hoor je het toch ook maar aan 1 kant?
mischien kabel kapot
ik heb een pinnacle pctv kaart, simpele dus. ennuh ik hoor het via de tv alleen rechts (d8 dat ik dit al gezegd had, maarja waarschijnlijk vergeten..)Op woensdag 02 januari 2002 03:54 schreef happy3736 het volgende:
wat van tv kaart heb je dan
mischien kabel kapot
mono is toch dat je het geluid maar van 1 keer hoortOp woensdag 02 januari 2002 06:18 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
ik heb een pinnacle pctv kaart, simpele dus. ennuh ik hoor het via de tv alleen rechts (d8 dat ik dit al gezegd had, maarja waarschijnlijk vergeten..)
nou die tv kaart is mono heb hem zelf ook
hoor jij dan ook het geluid alleen maar van rechts komen??Op woensdag 02 januari 2002 06:42 schreef happy3736 het volgende:
[..]
mono is toch dat je het geluid maar van 1 keer hoort
nou die tv kaart is mono heb hem zelf ook
Verwijderd
Wacht liever een halve dag minstens.Op woensdag 02 januari 2002 03:52 schreef ReseTTim het volgende:
KICK dat mag wel na 3 uur
ja ik hoor volgens mij het geluid ook altijd van 1 kant
maarja ik wil nu testen maarja pctv vision troep loopt alweer vast kwaliteit
maarja ik wil nu testen maarja pctv vision troep loopt alweer vast kwaliteit
Verwijderd
je kan je kabeltje misschien hersolderen zodat de twee speakers hetzelfde weergeven!
als je wil dat we je daarbij helpen moet je wel ff doorgeven wat voor soort stekkers je gebruikt (of weet er hier iemand wat zo'n tv-kaart gebruikt, is dat cinch, jack oid)
als je wil dat we je daarbij helpen moet je wel ff doorgeven wat voor soort stekkers je gebruikt (of weet er hier iemand wat zo'n tv-kaart gebruikt, is dat cinch, jack oid)
probeer voor de gein is de software van zijn oudere broertje.
die software zuigt niet en is vaak makkelijk in te stellen (bij mij dan).
die software zuigt niet en is vaak makkelijk in te stellen (bij mij dan).
ik heb denk ik de rave, heb hem namelijk overgekocht van iemand voor fl 50,= hij werkte eerst volgensmij wel gewoon links en rechts..Op woensdag 02 januari 2002 11:29 schreef uncleworm het volgende:
welkje pctv kaart heb je rave, pro, sat, usb enz.
de pro is iniedergeval wel stereo!!
ik gebruik de nieuwste XP drivers van die kaart voor win2k
zal wel ff kijken, ik hoorde ook dat je binnenuit kan doorlinken..Op woensdag 02 januari 2002 12:11 schreef killalot het volgende:
je kan je kabeltje misschien hersolderen zodat de twee speakers hetzelfde weergeven!
Pagina: 1