NL: 3x Victron Multiplus II 5000VA, 1x Victron SmartSolar MPPT RS 450/200, 50kWh (3x Yixiang v2 met EVE MB30's) | IT: Deye SUN-15K-SG01HP3-EU-AM2, Deye BOS-G50 Pro (51,2kWh HV)
t gaat met finalrender, maar of max t zelf ook kan...
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Als je met gamedevelopment bezig bent kun je misschien ook es gaan kijken naar gMax? Tis een aangepaste versie van Max, gratis te downen bij discreet en speciaal voor gamedesign bedoeld
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
als je "baken" bedoelt, dan kun je je scene belichten, en dan stuk voor stuk de verschillende vlakken isometrisch renderen, in een "crop to object" view. Dan kun je deze texturen waar de lichtinformatie inzit weer op een object plakken.
Gaat het hier neit gewoon over de Alpha Channel? Of is dat weer iets anders?
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
ik bedoel dus eigenlijk gewoon de belichte textures van objecten afhalen, zodat ik die weer op de mesh kan plakken in de programmeer omgeving (snappen jullie het nog?
)
NL: 3x Victron Multiplus II 5000VA, 1x Victron SmartSolar MPPT RS 450/200, 50kWh (3x Yixiang v2 met EVE MB30's) | IT: Deye SUN-15K-SG01HP3-EU-AM2, Deye BOS-G50 Pro (51,2kWh HV)
niemand?
dat is wat ik hierboven zeg.
Render je vlakken loodrecht op de vieuwport met de verhoudingen van je vlak. Deze render bevat dan de texture en de lichtinformatie. Deze kun je dan weer op een object in een spelletje zetten.
Finalrender heeft een "textureBaker utility" om dit makkelijker te maken. Er zullen ook wel andere tools voor zijn.
Render je vlakken loodrecht op de vieuwport met de verhoudingen van je vlak. Deze render bevat dan de texture en de lichtinformatie. Deze kun je dan weer op een object in een spelletje zetten.
Finalrender heeft een "textureBaker utility" om dit makkelijker te maken. Er zullen ook wel andere tools voor zijn.
Pagina: 1