Zijn er ook tools waarmee je kunt zien wat de CSS code doet (gelijk) zo iets als frontpage maar dan voor CSS?
Tnx..
Verwijderd
ehm, je CSS eerst in de html source zetten, en als je klaar bent gooi je het in een externe file
jah lol, maar is er ook een gemakkelijker manier, ik kan bv geen kleuren combinaties voor elkaar krijgen... voor bv een form.
Topstyle... is een csscreator... en laat meteen zien wat je doet... en dat wil je zo te lezen
Nou kijk, het is nogal heel simpel.Op woensdag 02 januari 2002 00:26 schreef Xtentic het volgende:
Ziet er zeer prof uit maar snap er nog de balle van... ik ga er eens mee spelen maar heeft iemand tips
Je maakt een CSS bestand aan, je weet uiteraard hoe je dat in je html moet zetten (als verwijzing), in Topstyle bewerk je het CSS bestand.
Ik snap trouwens niet wat je niet aan Topstyle snapt, het is een uiterst simpel programma
Ik heb het wel over de Pro versie.
Dankjewel voor je mededelingOp woensdag 02 januari 2002 07:56 schreef DeX het volgende:
Topstyle vond ik wel redleijk lekker denk ik zo maar.
Ja, F1Op woensdag 02 januari 2002 00:26 schreef Xtentic het volgende:
Ziet er zeer prof uit maar snap er nog de balle van... ik ga er eens mee spelen maar heeft iemand tips
Of de wizard die er in zit... create new blah blahOp woensdag 02 januari 2002 08:11 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Ja, F1
Die stelt ook niet veel voor met z'n body propertiesOp woensdag 02 januari 2002 08:21 schreef DeFeCt het volgende:
Of de wizard die er in zit... create new blah blah
k gebruik ook topstyles 
je schrijft t net zoals in je html source en je importeert gewoon een filetje
klaar.
je schrijft t net zoals in je html source en je importeert gewoon een filetje
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Pagina: 1