[Boxen]Goede boxen voor multimedia

Pagina: 1
Acties:

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:19

vinnie1908

Appel != peer

Topicstarter
Deze boxen kwam ik tegen op een beurs in Duitsland. Ik dacht dat dit dus goede boxen waren voor normaal gebruik. Het zijn dus multimedia boxen. Dit met dezelfde aansluitingen. Perfect geluid, alleen moet je wel iets willen uitgeven ca. 950,= (guldens.....420 euro??)

http://www.syrincs.de/new/m3bl.htm

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
ze zien 'r wel fraai uit :)

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Ik vind het best een grappig setje. De specs (45 Hz - 19 Khz - 3 dB) zijn imo niet verkeerd. Ziet er ook niet verkeerd uit (niet te kleine sats)

Zou best leuk zijn als het ook goed klonk (als extra alternatief voor PC speakers rond de 1000 piek, eh 400 Euro). Zou een goede ontwikkeling zijn.

Edit. Alleen dat 5 kanaals. Ik neem aan dat ze bedoelen 2 versterkers per stereo speaker (hoog/laag) en een amp voor de sub. Tis toch 2.1 ?

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

denk te duur voor multimedia gebruik..maarreh..tis een tof setje..

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Michaelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07-2025
ik heb zelf net een Creative 5300 maar waar is die beurs en heb je daar misschien een website van ?

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:11
Op woensdag 02 januari 2002 03:36 schreef michaelm het volgende:
ik heb zelf net een Creative 5300 maar waar is die beurs en heb je daar misschien een website van ?
Ziet er heel leuk uit!

Doet me een beetje hieraan denken: http://www.labtec.com/europe/apx4620.htm (heb ik zelf).

• vinnie1908

vinnie1908

Appel != peer

Topicstarter
Op woensdag 02 januari 2002 03:36 schreef michaelm het volgende:
Nee was de FIBO een aerobic beurs. Het bedrijf dat dit gebruikte voor het draaien van muziek was www.solid-sound.com

die hadden deze staan. Ik had die al eerder bij hen gezien. Maar ze hadden het daar in combinatie met nog een set zwaardere boven van hetzelfde merk. Superboxen en niet een al te dure prijs vind ik.......zeker voor de kwaliteit.

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Die speakers lijken verdacht veel op de MHE 280 van Mivoc:
kijk hier

Afbeeldingslocatie: http://www.mivoc.com/Graphics/Mhtts3_gross.jpg

• vinnie1908

vinnie1908

Appel != peer

Topicstarter
Wat ik zo snel zie dat dit alleen home theater boxen. Dus niet voor de multimedia of zie ik het verkeerd

* vinnie1908 spreekt niet goed Duits |:(

Verwijderd

Deze worden ook wel gebruikt voor budget homerecording. Een paar reviews die ik heb gelezen in vaktijdschriften pakten positief uit. Al waren de boxen licht gekleurd in de middenregionen...

Als ik het niet verkeerd heb, dat zou dus wel kunnen, maakt dit merk van oorsprong kwaliteits autospeakers.

---------

Misschien interessant: er is een importeur hiervan in Nederland.

• vinnie1908

vinnie1908

Appel != peer

Topicstarter
Ja en naar mijn weten zit er of een subdealer of de importeur zelf in Amersfoort of in de buurt ervan. En dat van die autoboxen wist ik niet. Zou best wel een kunnen, alleen helaas spreek ik (vrijwillig) geen tot slecht duits >:)

Verwijderd

Hmm, Amersfoort, dan zal het wel Voerman zijn.

• vinnie1908

vinnie1908

Appel != peer

Topicstarter
Weet ik niet, ik had zo iets wel begrepen van die man achter de stand. Aardige vent overigens maar dat ter zijde ;)

• Funk414
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01-2022
Heuff in Maarsbergen hebben jullie het over (is vlakbij Amersfoort)
Pagina: 1