divx afspelen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 07:50
voordat ik iets ga vragen ga ik eerst toestemming vragen aan een moderator. Mag ik iets over een divx plaatsen?? Ik heb een filmpie gedownd en dat zijn twee bestanden van 170 mb, nou werken ze niet als ik ze kan afspelen. Iemand enig idee hoe dat komt??Ik heb de Divx 4.0 codec geinstalleerd.

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

Probeer "The Playa" eens die met DivX 4.x wordt geleverd.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:47

Sick Nick

Drop the top!

2 bestanden van 170 MB? Is wel erg klein, maar zou kunnen. Krijg je helemaal geen beeld/geluid of wel een van beide?
Probeer ook eerst de 3.11 codec te installeren, daarna de 4.11. Dan zou het moeten werken.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik weet niet meer met welke player (ik meen met ThePlaya)het was maar:

Je moet de film niet direct fullscreen zetten....
Doe je dat wel, dan krijg je problemen...
eerst beeld krijgen in het venster... dan pas fullscreen zetten.

Nogmaals.. ik weet niet zeker met welke player dat is... En ik weet niet of dit bij jou van toepassing is maar het probleem wat ik beschrijf is gebeurd met 1 van de volgende 3:
de standaard mediaplayer van windows
theplaya
dvlad

Maar waarschijnlijk dus theplaya

• ddkiller0900
  • Laatst online: 26-02 07:50
ik krijg geen beeld en geen geluid

maar ik heb ook al eens een film gehad met alleen geluid en geen beeld, wat moet je dan doen?

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-10-2024
je moet gewoon ff een codecpack dl hier zitten alle belangrijke codecs in om iets af te spelen
URL http://users.chartertn.net/bpearson/Nimo433.exe

And this !! Is to go even further beyond!!!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:15
Heb zo'n idee dat de file niet volledig is. 170 Mb is vrij weinig. Een divX file moet compleet zijn om te spelen. Misschien kan iemand een kleine ligale divX posten om te testen.

Alleen codec 4.12 geïnstalled hier en alles draait goed hier. Dus om bij 3.xx te beginnen is wat overdreven lijkt me

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Als hij niet compleet is kan je hem altijd proberen te repareren met DivFix... Kijk idd eerst ff met The Playa en probeer dat als hij dan nog niet werkt ....
Pagina: 1