WinXP@P4-2,4 GHz+ Zalman 7000 cooler | ASUS P4PE | 1024MB DDR-RAM | 40 GB + 120 GB Seagate HD's | 2x Samsung 172T@Matrox G550+SiS 8 Mb PCI | RME Multiface
Ik heb ze net eens bekeken, om eerlijk te zijn heb ik niet zoveel vertrouwen in deze speakertjes. Ze zijn we lekker goedkoop, dat moet ik toegeven. Het frequentiebereik en de hoeveelheid geluid die van deze speakertjes afkomt zijn wel een beetje aan de krappe kant. Op breedband gebied is er zoveel leuks te krijgen, zoek nog eens verder.
Kijk bijvoorbeeld eens naar de units van seas. Zijn een stukje duurder, maar zijn ook lekker compact en breedband.
Op www.madisound.com hebben ze hele mooie pdfjes gemaakt met alle nuttige info erin. Ook kan je eens kijken op de ldsg van Bob Stout voor een vergelijk van typen.
Ik heb nog niet gekeken, maar monacor heeft waarschijnlijk ook wel een geschikte unit in het assortiment.
Fostex maakt hele mooie breedbandunits, sommige zijn zelfs perfect geschikt voor het doel waar jij ze voor wilt gebruiken, jammergenoeg zijn ze heel belabberd te krijgen in NL.
Kijk bijvoorbeeld eens naar de units van seas. Zijn een stukje duurder, maar zijn ook lekker compact en breedband.
Op www.madisound.com hebben ze hele mooie pdfjes gemaakt met alle nuttige info erin. Ook kan je eens kijken op de ldsg van Bob Stout voor een vergelijk van typen.
Ik heb nog niet gekeken, maar monacor heeft waarschijnlijk ook wel een geschikte unit in het assortiment.
Fostex maakt hele mooie breedbandunits, sommige zijn zelfs perfect geschikt voor het doel waar jij ze voor wilt gebruiken, jammergenoeg zijn ze heel belabberd te krijgen in NL.
bedankt voor de tips ik ga er zeker ff naar kijken, toch moet ik zeggen dat de FRS8 opzich wel goed klinkt kep er nl een keer een gehoord maar ik was benieuwd naar ervaringen van mensen met dat ding als surround speaker gebruiken.
verder heb ik bedacht om de kubusvormige kast door een omnidirectionele versie te vervangen...zoiets als bij de Visaton Fontana
verder heb ik bedacht om de kubusvormige kast door een omnidirectionele versie te vervangen...zoiets als bij de Visaton Fontana
WinXP@P4-2,4 GHz+ Zalman 7000 cooler | ASUS P4PE | 1024MB DDR-RAM | 40 GB + 120 GB Seagate HD's | 2x Samsung 172T@Matrox G550+SiS 8 Mb PCI | RME Multiface
Doe dat dan alleeen ff bij de achterspeakers. Elektuur heeft een vertaling uit van de laatste loudspeaker cookbook van vance dickason. Met een beetje mazzel kan je die al lenen in de bieb, er staat een heel hoofdstuk in over home-theatre, erg nuttigOp donderdag 03 januari 2002 13:15 schreef Flakkerbei het volgende:
doe ik inderdaad alleen voor de achterspeakers... frontspeakers zijn zoiezo al af.
Enneh die boeken van elektuur zijn meestal erg interessant zal deze eens opzoeken!
Enneh die boeken van elektuur zijn meestal erg interessant zal deze eens opzoeken!