Mp3 encoder voor 2,5GB Wav gezocht...

Pagina: 1
Acties:

• DaManiac
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-07 08:45
Ik heb een mix opgenomen van 3 uur en aangezien hij nergens op paste maar op de hdd gezet. Nu heb ik dus een probleempje, want het is een file van 2,5 gb.
Tot nu toe nog geen enkele encoder gevonden die hem kan encoden.
Eene deed het de eerste 24 seconden en daarna: Overflow...

Kent iemand een proggel die grote bestanden kan encoden naar mp3 (lame, minstens 192kbps)

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Razorlame?

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heb je trouwens al commandline Lame geprobeerd?

• DaManiac
commandline lame? :?

Maaruh, razorlame ff downen

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Waarom doe je het gewoon niet in 1x :?
Gebruik dan Winrip.... Werkt perfect

Ik neem altijd dancedepartment op (helenacht door) en dat wordt dan ongeveer 750MB op 160kb/s ;)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 11:31
Uh.... hoe krijg je 3 uur 2.5 Gb ????

Die mix was (is) hier 1.8 Gb.... 44Khz, 16Bit

Enne, direct als MP3 opnemen kan wel, alleen nu ff niet, moet ff de foutje knip van ben liebrand eruit halen >:)

En daarnaast,
Ben_Liebrand-The_Grandmix_2001_Live_31-12-2001-1REAL kun je ook gewoon downen, scheelt je ook een hoop werk >:)

• DaManiac
ok thanx
waar?

Scheelt me weer een hoop werk :)

• Krul
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 20:33

Krul

Holodoc

Een wave editor als soundforge gebruiken en als mp3 opslaan, hiervoor kan je dan je encoders gebruiken die binnen je windows beschikbaar zijn (bijv. Fraunhofer of Xing). Weet niet of het lukt, maar denk ik wel :+

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 11:31
Ik denk overigens dat je dit gewoon niet voor elkaar krijgt, je file is > 2gb, en dat wil gewoon niet.

• DaManiac
Weet iemand trouwes of die Grandmix 2001 nog eens wordt uitgezonden?

Dan neem ik hem in 1 keer in mp3 op, want nu kwam ik er wat te laat achter eigenlijk.

Marruh, downloaden is nu ff geen optie, zit hier nog op mijn 56k modempje...
Wel kabel op mijn kamer en op de TU, maar daar kom ik ff een week niet...

• DaManiac
Op dinsdag 01 januari 2002 23:40 schreef DJSmiley het volgende:
Ik denk overigens dat je dit gewoon niet voor elkaar krijgt, je file is > 2gb, en dat wil gewoon niet.
Daar was ik ook al bang voor, heb ook al problemen gehad met mijn waverecorder.

Hij wilde de file niet opslaan, dus heb ik de buffer wat hij heeft gemaakt zelf moeten kopieren...

• DaManiac
KICK :)

Weet nog iemand waar ik die mix kan downloaden of wanneer ie nog eens wordt uitgezonden?

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-07 00:36

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Total Recorder ofso al geprobeert ?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Op dinsdag 01 januari 2002 23:21 schreef DaManiac het volgende:
Kent iemand een proggel die grote bestanden kan encoden naar mp3 (lame, minstens 192kbps)
Je geeft zelf 't antwoord al :?

Lame kan bij mij gemakkelijk bestanden encoderen die groter zijn dan 2048MB. De geschatte tijdsduur klopte niet, toen ik dat voor de laatste keer deed, maar de mp3 was helemaal goed.

Ik heb wel windows2000 (NTFS, maar met FAT32 heb ik 't ook eens gedaan), en niet 9x.

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 00:00 schreef DaManiac het volgende:
KICK :)

Weet nog iemand waar ik die mix kan downloaden of wanneer ie nog eens wordt uitgezonden?
Vragen waar je dat kan downloaden is een warez request. Ik geef je daar een officiële waarschuwing voor. Lees aub de FAQ.

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

waarom gebruik je niet een wav editor om de file op te knippen?

als ik divxen maak die lang zijn knip ik ze ook in tween.
(maar das ander verhaal) :)

als je meer dan 600mhz hebt kan je direct naar mp3 encoden.

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:11
zit er in die mix niet een boel radioreclame en dergelijke die je er uit kan knippen? Wat ik nog niet snap uit je postings: Je had ook al problemen om de file op te slaan, maar kun je hem nu wel gewoon openen en afspelen? En waar we nog geen antwoord op hebben: Heb je RazorLame al geprobeerd? (klein) beetje onduidelijk tot nu toe...

ach...in een volgend leven lach je er om!

• flippy
  • Niet online

flippy

ben op onderzoek gegaan en heb gevonden dat wav's
de zelfde bottleneck hebben als avi's
dus na 2gb: broken files.

delen jongens, delen.....

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:11
Op woensdag 02 januari 2002 02:26 schreef the_virus het volgende:
...na 2gb: broken files.
Geldt dat niet alleen voor FAT (FAT32 :? )

ach...in een volgend leven lach je er om!

• flippy
  • Niet online

flippy

of het fat 16/32/64/128/256/512/1024 of ntfs of htfs is maak niet uit.
een rar/ace enz kan wel max 4 gig zijn(fat) en bij ntfs/htfs oneindig (of je moet een hd van 8,589,934,591 GB hebben?)

het gaat om de opmaak van de bestanden zelf. de protocollen/regels die ze aan moeten houden, en die zijn heel lang geleden gemaakt, toen de hd's nog 10mb waren

• DaManiac
Op woensdag 02 januari 2002 01:56 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Vragen waar je dat kan downloaden is een warez request. Ik geef je daar een officiële waarschuwing voor. Lees aub de FAQ.
Warez-request? Het wordt toch gewoon op de radio uitgezonden?
Maja, Waarschuwing geaccepteerd :)
Op woensdag 02 januari 2002 02:20 schreef 0siris het volgende:
zit er in die mix niet een boel radioreclame en dergelijke die je er uit kan knippen? Wat ik nog niet snap uit je postings: Je had ook al problemen om de file op te slaan, maar kun je hem nu wel gewoon openen en afspelen? En waar we nog geen antwoord op hebben: Heb je RazorLame al geprobeerd? (klein) beetje onduidelijk tot nu toe...
Nee er zit geen radioreclame in

Ik kon de file idd niet opslaan, maar ik heb de temp file zelf gekopieerd die door mijn wave-recorder werd gemaakt. Dit is ook een pcm .wav file

Ja, geprobeert, werkt niet

Sorry voor de late reactie

En voor de liefhebbers: 18 Januari wordt ie nog eens uitgezonden. Dan maar meteen winrip proberen (heb een 875mhz proc, dus dat moet kunnen met real-time mp3 encoding)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Gewoon ff zoeken, als je rondkijkt vindt je ook een master-rip, die is goed (direct opgenomen, waarschijnlijk crew van hem ofzo).

• DaManiac
keej, thnx,

Ga meteen ff zoeken

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Op woensdag 02 januari 2002 02:39 schreef the_virus het volgende:
of het fat 16/32/64/128/256/512/1024 of ntfs of htfs is maak niet uit.
een rar/ace enz kan wel max 4 gig zijn(fat) en bij ntfs/htfs oneindig (of je moet een hd van 8,589,934,591 GB hebben?)

het gaat om de opmaak van de bestanden zelf. de protocollen/regels die ze aan moeten houden, en die zijn heel lang geleden gemaakt, toen de hd's nog 10mb waren
Maar een avi van 50 Gb is geen probleem op NTFS :? strange strange... explain...

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10-2025

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

Op dinsdag 01 januari 2002 23:36 schreef DJSmiley het volgende:
Uh.... hoe krijg je 3 uur 2.5 Gb ????

Die mix was (is) hier 1.8 Gb.... 44Khz, 16Bit

Enne, direct als MP3 opnemen kan wel, alleen nu ff niet, moet ff de foutje knip van ben liebrand eruit halen >:)

En daarnaast,
Ben_Liebrand-The_Grandmix_2001_Live_31-12-2001-1REAL kun je ook gewoon downen, scheelt je ook een hoop werk >:)
Je kan hem ook gewoon op 3-CD box bestellen bij de maker, of kopen in de winkel..... Heb je ook gelijk de 538 jingles eruit, en de geluidskwaliteit is dan ook wel ff een stukkie hoger. En over ja maar kopen is dom: Iemand die een maand werk steekt in alleen 1 mix mag er IMHO ook wel wat aan verdienen....

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10-2025

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

Op dinsdag 08 januari 2002 09:07 schreef DaManiac het volgende:

Warez-request? Het wordt toch gewoon op de radio uitgezonden?
Maja, Waarschuwing geaccepteerd :)

...

Sorry voor de late reactie

En voor de liefhebbers: 18 Januari wordt ie nog eens uitgezonden. Dan maar meteen winrip proberen (heb een 875mhz proc, dus dat moet kunnen met real-time mp3 encoding)
Is dus wel warez, aangezien deze mix ook officieel gereleased wordt op cd. Voor meer info over de mix kan je btw hier naar toe gaan.

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Niet geheel mee eens, daar ie ook uitgezonden wordt en iedereen em zo op kan nemen..Maar idd ik zou niet om links vragen, daar dit toch wel in de schemerzone zit.
Pagina: 1