yep it's me
Verwijderd
dat gaat dus niet zo makkelijk want het is niet echt een kewstie van een kabeltje verlengen
Verwijderd
Dat wordt flink solderen, lassen, hakken en schuren 
Ik zou bijna zeggen, ondanks tweakers-spirit, dat het veel werk is.
Je moet zorgen dat het scherm goed blijft 'hangen'. Dus je moet je kast flink slopen. Tevens moet je die verbindingen nog maar mogelijk zien te maken. En dat laatste punt is niet het gemakkelijkste. Met wat schema's van de fabrikant kom je er misschien wel uit. succes.
Ik zou bijna zeggen, ondanks tweakers-spirit, dat het veel werk is.
Je moet zorgen dat het scherm goed blijft 'hangen'. Dus je moet je kast flink slopen. Tevens moet je die verbindingen nog maar mogelijk zien te maken. En dat laatste punt is niet het gemakkelijkste. Met wat schema's van de fabrikant kom je er misschien wel uit. succes.
[topic=219954/1/25]
[topic=98979/1/25]
het komt erop neer dat het gemakkelijk kan met een kaart die zo te krijgen is op de markt maaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrr belachelijk duur is....
[topic=98979/1/25]
het komt erop neer dat het gemakkelijk kan met een kaart die zo te krijgen is op de markt maaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrr belachelijk duur is....
Nee dat klopt daar was ik ook achter gekomen. Maar toch wil ik het voor elkaar zien te krijgen.
yep it's me
Het scheerm in de zijkant plaatsen was niet zo veel werk alleen die aansluitingen daar loop ik even mee te k...e.
Ik heb een hele laptop die het nog deed dus alle onderdelen voor stroom en zo heb ik kan ik daar niet gewoon een schakelaar tussen maken of gaat het dan fout met de computer zelf.
Ik heb een hele laptop die het nog deed dus alle onderdelen voor stroom en zo heb ik kan ik daar niet gewoon een schakelaar tussen maken of gaat het dan fout met de computer zelf.
yep it's me
Pagina: 1