Waar kan ik gouden fangaurds kopen? Die zien er namelijk wel cool uit 
Ik kon btw nix in de search vinden ondanks vele pogingen
Ik kon btw nix in de search vinden ondanks vele pogingen
Daarvan heb ik ze juist gezien.. Maar fans heb ik wel en ik heb geen zin om er veel geld aan uit te geven dus jaOp dinsdag 01 januari 2002 23:08 schreef AMADEUZ het volgende:
Koop enermax fan's bij Tweakshop.nl. Daar krijg je standaard gouden fangaurds bij.
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Verwijderd
Ik denk best dat het een spuitbus met goudkleurige verf is , al is die bus appelblauwzeegroen met oranje bolletjes , dat maakt niet uit hoe die guards eruit gaan zienOp dinsdag 01 januari 2002 23:06 schreef Scalle-- het volgende:
koop gewone + goudkleurige spuitbus?
shit man ga maffe jijOp dinsdag 01 januari 2002 23:24 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Ik denk best dat het een spuitbus met goudkleurige verf is , al is die bus appelblauwzeegroen met oranje bolletjes , dat maakt niet uit hoe die guards eruit gaan zien
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Verwijderd
ga ik sebiet ook doenOp dinsdag 01 januari 2002 23:24 schreef talin het volgende:
[..]
shit man ga maffe jij
Verwijderd
We zijn niet allemaal belgen hoorOp dinsdag 01 januari 2002 23:24 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Ik denk best dat het een spuitbus met goudkleurige verf is , al is die bus appelblauwzeegroen met oranje bolletjes , dat maakt niet uit hoe die guards eruit gaan zien
Verwijderd
WHOW ... /me is shockedOp dinsdag 01 januari 2002 23:55 schreef Lomu het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal belgen hoor
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Tja... ff vergeten, chroom is nou niet het fijnste materiaal om verf aan te laten hechten...Op woensdag 02 januari 2002 23:18 schreef jordyb het volgende:
Spuiten is geen oplossing
Heb ik namelijk al geprobeerd.
Lichtjes opgeschuurd.
5 laagjes goud en dan 3 lak.
Het kwam er zowat met dezelfde vaart af.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Hehe kan zeker jah...goud goud goud!Op woensdag 02 januari 2002 00:19 schreef keldon het volgende:
Kijk hier maar eens
http://www.sidewindercomputers.com/index.html
Als je na deze site je kast er nog niet uit kan laten zien als een pooierbak dan weet ik het niet meer