[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
ik heb het laatste eiland nog nieteens gehaald man! heb het spel nog maar een week, me broertje wel en die stunt met die brug in het laatste level dat die brug een soort half omhoog gaat zodat je vet over de kop gaat is wel lachuh verder vond ik in het eerste level ook die stunt met die vracgtwagens cool bij die boot, ps hoe vlieg jij want ik ken er geen reet van...
Verwijderd
ik ga gewoon op zoek naar alle schanzen en zow, en jump er over heen, meestal ga ik wel naar laatste eiland om te vliegen, wat me maar 11 sec lukt
Is lang genoeg, om van ene eiland(3e) naar het 2e eiland te vliegenOp woensdag 02 januari 2002 20:54 schreef Webby het volgende:
ik ga gewoon op zoek naar alle schanzen en zow, en jump er over heen, meestal ga ik wel naar laatste eiland om te vliegen, wat me maar 11 sec lukt
Verwijderd
jah, maar dan pleur ik weer neerOp woensdag 02 januari 2002 21:31 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Is lang genoeg, om van ene eiland(3e) naar het 2e eiland te vliegen
Aaargh ik wil ook GTA3 !!!
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Vliegen is echt heel makkelijk (als je het onder de knie hebt tenminste.
Je neemt een flinke aanloop en houd je neus van het toestel op de grond gedrukt, pas als ie gaat hobbellen en stuiteren, laat de 4puntentoets los en laat het vliegtuig niet teveel stijgen, druk dus regelmatig ff de neus naar beneden, niet veel, alleen ff een tikje op de 4 puntentoets.
In de lucht maak je namelijk nog meer snelheid. laat je toestel lekker een stuk vliegen om snelheid te creeren.
Vervolgens druk je de kant op waar je naar toe wilt, niet te veel, alweer een klein tikje, druk daarna meteen op de tegenovergestelde richting om te voorkomen dat het vliegtuig gaat tollen.
Zo, je bent klaar om te vliegen, have fun>
PS: PAS OP DE BUGS in het spel, zo kan je over een INSANE STUNT komen en vervolgens in slowmotion blijven haken.
En de bug bij de brug, daar knal je pardoes tegen het niets aan..
Succes piloten!!!
Je neemt een flinke aanloop en houd je neus van het toestel op de grond gedrukt, pas als ie gaat hobbellen en stuiteren, laat de 4puntentoets los en laat het vliegtuig niet teveel stijgen, druk dus regelmatig ff de neus naar beneden, niet veel, alleen ff een tikje op de 4 puntentoets.
In de lucht maak je namelijk nog meer snelheid. laat je toestel lekker een stuk vliegen om snelheid te creeren.
Vervolgens druk je de kant op waar je naar toe wilt, niet te veel, alweer een klein tikje, druk daarna meteen op de tegenovergestelde richting om te voorkomen dat het vliegtuig gaat tollen.
Zo, je bent klaar om te vliegen, have fun>
PS: PAS OP DE BUGS in het spel, zo kan je over een INSANE STUNT komen en vervolgens in slowmotion blijven haken.
En de bug bij de brug, daar knal je pardoes tegen het niets aan..
Succes piloten!!!
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
heeft hier iemand ook nog wat screenshots van gta 3 want in ben wel benieuwd hoe het eruit ziet...
[topic=343756/1/50]Op donderdag 03 januari 2002 10:15 schreef BigBagaBoom het volgende:
heeft hier iemand ook nog wat screenshots van gta 3 want in ben wel benieuwd hoe het eruit ziet...
En hier kun je ook nog wel wat plaatjes vinden denk ik
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Pagina: 1