Packeteers zuigen :(

Pagina: 1
Acties:

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 16:52
Mensen,

Een vriend van me wordt al de hele avond gepacket. We weten waarvan het komt.. namelijk een duitse universiteit met de hosting nukserver1.rhk..bla zoiets. Ziet er in ieder geval niet vriendelijk uit.

Deze attack komt van mensen van efnet, waarvan ik gegevens (bijv de hostname) weet.

Attacker: duitse uni
Slachtoffer: chello abbonee
Attack aanstuurder: @home figuur

Waar kan ik nou het beste zijn? Ik denk aan die uni maar mijn duits is niet meer wat het geweest is ;) (engels, jaja). Ik kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat chello ook maar iets van de situatie begrijpt. Die plaatsen me toch in de ping monitor |:(

What to do?

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
De Universiteit aanspreken, en vragen of ze het kunnen stoppen. @Home aanspreken en bewijzen sturen dat het om een @home abonnee gaat.

Maat van me met Chello is afgesloten omdat ie vergelijkbare dingen zat te doen, maar da's al bijna 2 jaar terug.

Verder kun je het beste je kabelmodem gewoon een paar uurtjes uitzetten (snachts bijvoorbeeld), dan houdt het meestal vanzelf wel op.....

De beste truuk is 1 extra (loze) netwerkkaart in je machine. Op het moment dat je aangevallen wordt prik je het modem over, en omdat je hardware adres anders is krijg je een ander IP adres. Zorg er dan wel voor dat de aanvaller jou niet meer kan vinden, dus sluit ICQ en IRC etc gewoon af. Kun je in ieder geval weer gewoon internetten, en de aanvaller aan paar dagen laten razen op een IP nummer dat niet meer bestaat :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Log bestanden sturen naar abuse@home.nl voor de @home abonee.