Ik heb een mailforwarding account aangemaakt bij mijn .tk account, maar hij doet niets...iemand anders ervaringen?
hij deed het bij eerst ookniet....de mailtjes die ik er de 1e 10min heengestuurd heb zijn nooit aangekomen 
later werkte het weer wel...en nu idd nietmeer
beetje jammer
beetje jammer
bij mij doet hij echt niets noppes nadaOp woensdag 02 januari 2002 19:50 schreef Cutebritney het volgende:
hij deed het bij eerst ookniet....de mailtjes die ik er de 1e 10min heengestuurd heb zijn nooit aangekomen
beetje jammer
wauw 23 uur verder en ineens krijg ik het mailtje binnen dat ik naar exchange@ttktoday.tk had verstuurd
Nu werkt het alweer meer dan een dag niet. Ze zijn een "major server update" aan het uitvoeren.
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
tja, het gaat nietecht lekkerOp donderdag 24 januari 2002 17:52 schreef Mahler het volgende:
Nu werkt het alweer meer dan een dag niet. Ze zijn een "major server update" aan het uitvoeren.
'k baal ervan dat als je wil upgraden, ze geen SSL ondersteunen voor de transactie
Want 'k wil wel $10 betalen, en dan een fatsoenlijke DNS = fatsoenlijke uptime, geen problemen zoals nu meer, maar zonder SSL ga ik geen CC gegevens invullen !
Pagina: 1