[Kabel] Chello ?

Pagina: 1
Acties:

• RickDB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 21:17
Weet iemand misschien wanneer Chello in Gouda beschikbaar is, of waar ik dit kan op zoeken.
Want Kabelfoon levert al Kabel internet in Gouda.
Maar is dat wel snel genoeg(en ze hebben namelijk ook een limiet van 10 gig)

Verwijderd

www.upc.nl

staat ergens postcodecheck

• RickDB
Op dinsdag 01 januari 2002 21:52 schreef psychic het volgende:
www.upc.nl

staat ergens postcodecheck
ja ok, maar ik bedoel of ik ergens hun plannen voor de uitbreiding van hun kabel netwerk kan opzoeken, zodat ik ongeveer kan zien wanneer het bij mij beschikbaar is

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Met chello bellen/mailen...

Alleen zij weten dat.

Verwijderd

wij iig niet....perhaps de F.O. in je regio. of een upc-winkel ....??

• RickDB
dit lees ik net bij kabelfoon:
-----------------------------------------------------------
Haal ik wel de maximale snelheid?
Allereerst dient voorop gesteld te worden dat Kabelfoon nooit een minimaal te behalen snelheid heeft gegarandeerd (i.t.t. andere kabel-internet providers).
Kabelfoon maakt gebruik van het Delta Kabelmodem (ook wel: Demos-1). Deze modem zit aangesloten op een seriële communicatiepoort (ook wel COM-poort) op de PC. De COM-poort van een PC heeft een maximale doorvoersnelheid van 115.200 bps (bps = bits per seconde, 8 bits = 1 byte. Dit komt dus overeen met ca. 11,5 Kb/s (Kilobyte per seconde). Samengevat: u zult dus nooit een hogere snelheid halen dan 11,5 Kb/s.

De theoretisch maximale snelheid van het kabelmodem is: 115200 bps gedeeld door 10 (8 bits + 1 stop en 1 startbit) = 11,52 Kb/s . Wanneer de "overhead" hiervan afgetrokken is, houd u rond de 9 Kb/s over.
--------------------------------------------------------

Hier beweren ze dat ik nooit een hogere snelheid dan 11,5 kb/s kan halen, vanwege de com poort.
Ben ik effe blij dat ik geen kabelfoon heb.
Pagina: 1