Toon posts:

Fan Viper 770 Ultra TNT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Elleuh allemaal.
De beste wensen voor 2002 !

Probleempje. Het kleine koelfannetje op m'n Viper 770 maakt een takkeherrie. Lagertje ligt er waarschijnlijk uit.
Op de laatste dag van het jaar nog even alle shops in Den Haag afgelopen incl de betere electronicazaken maar niemand kan me helpen.
'T is ook wel een bijzonder dingetje.
Heeft iemand deze kaart nog ergens onderin de kast liggen en is deze bereid om mij de fan te verkopen ?

Thanks.

Ron

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:43

Wallie

Herr

Je hebt van Diamond uit 5 jaar garantie, mocht je die nog hebben, kan je die bij http://www.hastec.nl claimen (ook voor je ventilator, vriend van mij kreeg er door de kapotte fan een GeForce MX voor terug).

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb hierop gewoon een cheap ass celeron koeler geschroeft (van spire) dat werkte goed.

ik had dan wel een VIPER 770 (dus niet de ultra)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:55
Gewoon hastec bellen??

Guillemot stuurt gewoon gratis een nieuwe cooler op, perfecte service.

Who knows of hastec dat ook doet.

• Sjoak
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:31
Op dinsdag 01 januari 2002 22:22 schreef DJSmiley het volgende:
Bel Guillemot eens

www.guillemot.nl

zeg dat je een Prophet videokaart hebt, en dat je koeler verrot is blabla

ze sturen dan zo een koeler op.. heb er op die manier al een stuk of 3 (non-guillemot) kaarten mee gefixed..... fl. 0,- >:)
naai voor de echte owners

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
oke hallo ik heb 20000 kappotte fans voor mijn collectie videokaarten kunt u zo vriendelijk zijn er ff 20000 op te sturen :D :D :D :D :D

Verwijderd

Topicstarter
@Wallie
Ik heb Hastec ff een mailtje met nieuwjaarswensen gestuurd en gelijk om een fan gevraagd. Of was het andersom.
Anyway, bedankt voor de tip

Grussen

Ron

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Die Guillemot mensen zijn gewoon te goed voor dit soort mensen. Ze vertrouwen er gewoon blindelings op dat je een Guillemot kaart hebt. Ik vind het dan een naai-actie dat je dan hun vertrouwen gaat misbruiken! :r

|Specs|

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 23:36 schreef Korn21 het volgende:
Die Guillemot mensen zijn gewoon te goed voor dit soort mensen. Ze vertrouwen er gewoon blindelings op dat je een Guillemot kaart hebt. Ik vind het dan een naai-actie dat je dan hun vertrouwen gaat misbruiken! :r
Precies, want met teveel van dit soort gasten wordt het voor de volgende WEL eerlijke user waarschijnlijk een drama om nog iets voor elkaar te krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Helleuh allemaal,

Goed nieuws van Hastec.
Ik mag de kaart ruilen voor een andere kaart.
De keuze bestaat uit :

1) Diamond Viper II Z200
2) CardExpert GeForce 2 MX

Wat is de beste keuze. Ik heb al gezocht binnen het forum en het schijnt dat vooral de BX planken wat moeite hebben met de CardExpert. Ik heb zelf een Abit BE6 plankje.

Suggesties, opmerkingen en aanbevelingen zijn welkom.

Greetz

Ron

Verwijderd

Netjes van Hastec dat je je kaart zo mag omruilen!

Ik moet wel zeggen dat de performance van beide kaarten niet veel beter is dan die van je 770ultra, dus ik zou aanraden om dmv bijbetaling een (echte) GF2 of GF3 te kopen. Als je dan toch moet kiezen voor die kaarten, zou ik de geforce2mx kiezen, omdat ik over die viper2 niets dan problemen heb gehoord.

Van problemen met die Cardexpert kaart en een BX bord weet ik niks van, probeer de search maar eens. Over het algemeen zijn BX borden trouwens zo ongeveer de minst kieskeurige borden die er bestaan en kan je de raarst denkbare combinaties er zonder problemen in proppen.

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:13

Gallus

Cheesy

Erg netjes van Hastec.
Ik zou die CardExpert GeForce 2 MX met beide handen aanpakken. Hij is stukken sneller dan je oude Viper 770.

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:55
Ik zou ook voor die MX gaan.

De Viper II is een "oude" kaart, vergelijkbaar met je 770. Echter, diamond is gestopt met kaartjes, dus drivers enz wordt gewoon steeds minder

Als je bx plank echter idd gezeik geeft met MX videokaarten, tja.. dan moet je ff denken

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels een mooie brief voor Hastec en de bubbeltjesenvelope met 10 gloednieuwe euro's ligt ook al klaar.
Ik ga voor de CardExpert GeForce 2 MX.
Ondanks dat ik hier op het forum wat slechte bericht over de kaart i.c.m een bx ben tegengekomen neem ik de gok gewoon.

Bedankt voor de reakties

Ron

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een GF2 draait prachtig op mijn BX bord (ABIT BE6)

[topic=309815/1/100]

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:34
Op woensdag 02 januari 2002 14:51 schreef Pong38 het volgende:
Ik heb inmiddels een mooie brief voor Hastec en de bubbeltjesenvelope met 10 gloednieuwe euro's ligt ook al klaar.
Ik ga voor de CardExpert GeForce 2 MX.
Ondanks dat ik hier op het forum wat slechte bericht over de kaart i.c.m een bx ben tegengekomen neem ik de gok gewoon.

Bedankt voor de reakties

Ron
Hmmz ik hoor meestal goeie verhalen over de combinatie GF en BX chipset.
Heb zelf tijden een GF1 DDR gehad op een asus P3B-f (440 BX) bordje. Liep als een trein hoor :)

Verwijderd

hey ron,

Gelukkig nieuw jaar als eerst maar ik heb echter een vraag aan je. Ik bezit dus ook een diamond viper v770 ultra en mijn fan maakt dus ook zo'n vette herrie. Als ik beneden zit hoor ik zelfs de vibraties door het plafond komen. Ik dacht dus ook zeer binnekort een fan aan te schaffen maar dat gaat dus niet zo makkelijk. Ik heb voor de rest ook nergens verstand van maar zo als ik nu lees heb je dus gewoon een nieuwe kaart weten te regelen. Hoe kan je dit doen en wat moet je daarvoor doen, zou je me dit even willen voorkauwen?? please reply to my mail. j.slisser@zonnet.nl en als je daar geen zin in hebt zal ik deze site in de gaten houden.

mzzl en alvast bedankt justin

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een hele dag wezen shoppen om te kijken of iemand deze fan verkocht.
Maar het is zo'n typisch in-house ontwikkelde fan. Die kom je nergens tegen.
De oplossing is minder moeilijk dan je denkt.
Je gaat naar de site van Hastec en daar vindt je het emailadres van de service-afdeling.
Die heb ik een mailtje gestuurd waarin ik mijn probleem aan hun voorleg en zij kwamen met de oplossing om de videokaart tegen verzendkosten om te ruilen.

Succes
Pagina: 1