Is dat nu een probleem om mijn HDD VU meter op aan te sluiten? ik heb wel een poortje op mijn HDD staan die niet gebruikt wordt, moeten daar mijn leds op aangesloten worden dan? Of kan ik die VU meter ook gebruiken op mijn moederbord?
Verwijderd
maakt niet uit ! je kan die van je mobo gebruiken of die van je hdd als die er op zit! er zijn niet echt veel hdd's met leds derop
De aansluiting van je hdd led zit op je moederbord, dus daar kan je hem op aansluiten.
maar kan ik dat dan aansluiten op mijn langs de achterkant op de vrije plaats? dat ziet er zoiets uit om daarop aan te sluiten
quantum bigfoot, alleen die is doodOp dinsdag 01 januari 2002 21:23 schreef Boolio_Eglesias het volgende:
maakt niet uit ! je kan die van je mobo gebruiken of die van je hdd als die er op zit! er zijn niet echt veel hdd's met leds derop
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Ja, daar zit ergens een HD LED aansluiting.Op dinsdag 01 januari 2002 21:29 schreef Molshoop het volgende:
maar als ik die op mijn moederbord aansluit ... moet dat dan op de plaats waar al die andere kleine kabeltjes zijn om andere dingen aan te sturen zoals bv de turbo indicator enzow ...
Die trek je er af, en dan prik je daar die van de VU meter op.
Ps, gebruik wel een Opto-tje, opdeze manier kun je je Led uitgang van je mobo niet opblazen.
And The Only One
Euhm maar ik heb GEEN HDD led op mijn hddOp dinsdag 01 januari 2002 21:33 schreef Diamon het volgende:
[..]
Ja, daar zit ergens een HD LED aansluiting.
Die trek je er af, en dan prik je daar die van de VU meter op.
Ps, gebruik wel een Opto-tje, opdeze manier kun je je Led uitgang van je mobo niet opblazen.
kabeltje van kast in mobo simpel
niet gekut met hd zelf gewoon kabeltje waar hdd op staat op het mobo prikken waar aangegeven Sim-Pel
ja sim-pel zelfs clvy kan datOp dinsdag 01 januari 2002 22:51 schreef clvy82 het volgende:
je moet hem gewoon aansluiten op de plek waar nu dat ledje van je case zit aangesloten
De laatste 2 IDE pins (39 en 40 dus) zorgen voor de HDD LED activiteit. Ook leuk om te weten 
Verwijderd
ja maar ik ben juist zupah-technischOp dinsdag 01 januari 2002 22:52 schreef Sjoak het volgende:
[..]
ja sim-pel zelfs clvy kan dat
hmmm jajaOp dinsdag 01 januari 2002 22:58 schreef clvy82 het volgende:
[..]
ja maar ik ben juist zupah-technisch
Verwijderd
zeg jochie trek je mijn woorden in twijfel?Op dinsdag 01 januari 2002 22:58 schreef Sjoak het volgende:
[..]
hmmm jaja
neeOp dinsdag 01 januari 2002 22:59 schreef clvy82 het volgende:
[..]
zeg jochie trek je mijn woorden in twijfel?
Verwijderd
owja en dan wel zelf om een reactie vragen whahahahaOp dinsdag 01 januari 2002 23:00 schreef Sjoak het volgende:
[..]
neeen nu on topic you ass
Kun je hier gewoon een led op aansluiten ? Of transformeert het mobo de spanning omhoog ?Op dinsdag 01 januari 2002 22:55 schreef BalusC het volgende:
De laatste 2 IDE pins (39 en 40 dus) zorgen voor de HDD LED activiteit. Ook leuk om te weten
Ja gewoon, bij mijn weten. Het moet trouwens een 5V LED zijn (in geval van al mijn Quantum harddisks, van de Fireball TM tot de Fireball Plus AS). Check anders met een LED'je die je kwijt kunt of met een multimeter.
Pagina: 1