Hallo ik heb van Coolermaster de DP5 6I31A-A1 cooler! maar nu word mijn proc volgens mijn bios 84 graden!!! en de temp liep op ! Ik denk what the **** die cooler is volgens coolermaster goed genoeg voor een TB1400 en ik heb hier een TB1200! toen ik aan de heatsink voelde wastie gewoon de hele tijd de zelfde temp als toen de comp uit stond! Ik heb die roze shit van die cooler af gehaalt en er AS2 tussen geparkt! ik zie dus niet wat het probleem is! hebben jullie voor mij een checklist met dingen die ik na kan kijken??
Verwijderd
zal wel aan de monitor chip liggen. Probeer je provessor eens te testen op een ander moederbord. Of probeer het eens met een andere koeler.
dit is de temp met as2 die roze rotzooi heb ik er gelijk afgehaalt! en ik heb geen ander mobo of andere cooler ter beschikking dat is het rottige!
Verwijderd
1. Hoe heb je die roze zooi verwijderd. alles goed schoon en vetvrij gemaakt?
2. Heb je wel goed contact tussen cpu en cooler? (cooler scheef op de CPU?)
3. Waarmee bekijk je de temp? via bios of via welk progje?
2. Heb je wel goed contact tussen cpu en cooler? (cooler scheef op de CPU?)
3. Waarmee bekijk je de temp? via bios of via welk progje?
Verwijderd
Als je koellichaam even warm blijft als bij de boot, dat betekend dat je koellichaam GEEN goed contact maakt met je processor core...
Beetje dom om gelijk je thermal pad eraf te halen, maar okay... haal je koeler er nog 1 keer af, maak je koellichaam schoon met eerst terpetine en daarna spiritus. Kijk echt of alle restjes van je thermal pad verdwenen zijn. Op je core moet echt een flinterdun laagje AS2 zitten, bv met een pinpas oid over je core verspreiden. Koeler er weer op doen (niet verkeerd om!)
En laat het dan weer weten
Beetje dom om gelijk je thermal pad eraf te halen, maar okay... haal je koeler er nog 1 keer af, maak je koellichaam schoon met eerst terpetine en daarna spiritus. Kijk echt of alle restjes van je thermal pad verdwenen zijn. Op je core moet echt een flinterdun laagje AS2 zitten, bv met een pinpas oid over je core verspreiden. Koeler er weer op doen (niet verkeerd om!)
En laat het dan weer weten
jah dat zal het zijnzit ie niet op de kop?
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Pagina: 1