iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
die van mijn server zijn goed heet met een uptime van een half jaar en intensief gebruik als file server
ga er dus maar eens een coolingsysteem in aanleggen
ga er dus maar eens een coolingsysteem in aanleggen
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Speedfan...zie meuktrackerOp dinsdag 01 januari 2002 21:21 schreef DiEana het volgende:
Met welk programmatje meet je die temperatuur?
http://www.almico.com/speedfan402.zip
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Bedankt!Op dinsdag 01 januari 2002 21:24 schreef Windhoosje het volgende:
[..]
Speedfan...zie meuktracker
Is pas een heel lang topic over geweest...
Ik heb 3 schijffies van IBM, maar die dingen blijven bij mij altijd lekker koel. Nu heb ik er wel gewoonte van gemaakt om m'n kast open te laten, bij gebrek aan energie om weer de kap terug erop te zetten, ik ben gewoon domweg te lui
One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...
25GR maar das nie van mijn hddOp dinsdag 01 januari 2002 21:24 schreef Windhoosje het volgende:
[..]
Speedfan...zie meuktracker
http://www.almico.com/speedfan402.zip
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Verwijderd
46 graden tijdens unrarren van verschillende files.
Mijn pc wordt zoiezo heel warm, CPU is 63 graden stressed, kast is 40 graden en hdd dus 46.
Moet er DRINGEND iets aan doen lijkt me
Mijn pc wordt zoiezo heel warm, CPU is 63 graden stressed, kast is 40 graden en hdd dus 46.
Moet er DRINGEND iets aan doen lijkt me
Verwijderd
Maxtor 30GB 5400: 26,5oC
Maxtor 40GB 7200: 27,4oC
Beiden zonder extra koeling
Gemeten met DigiDoc 5
Ze zitten in deze kast zonder de Fan's aan en met de kast dicht
Maxtor 40GB 7200: 27,4oC
Beiden zonder extra koeling
Gemeten met DigiDoc 5
Ze zitten in deze kast zonder de Fan's aan en met de kast dicht
[/oud && /opsomtopic]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()