moet lukken met die artic silver lijm
nee ik bedoel met die pinnetjes waarmee die ook op mijn videokaart zitten, zitten die pinnetjes op dezelfde plek?
Meestal niet, maar je kunt het natuurlijk wel passend maken (met paperclips of een aluminium plaatje)
ik kan het nog niet opmeten want ik heb nog een verkeerd moederbordje. bij dit bord zit ie eropvast gelijmd. ik koop binnenkort een nieuw mobo maar dan wil ik weten of dat past en of iemand dat wel eens heeft gedaan??
je hebt zo te zien een tnt2 ultra.
ik had een tnt2 pro van MSI en de koeler die hier op zat kon wel gewoon op mijn mobo.
ik heb wel gemerkt dat geforcekoelers niet passen op mijn mobo
ik had een tnt2 pro van MSI en de koeler die hier op zat kon wel gewoon op mijn mobo.
ik heb wel gemerkt dat geforcekoelers niet passen op mijn mobo
Het EPOX 8KHA+ board (de mijne dan) trekt nog een FSB van 217MHz (434MHz DDR) met de standaard cooler, dus waarom zou je hier iets anders op moeten zetten ?
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Misschien omdat het leuk eruitziet via een raampje 

Dat zijn dus 2 x Golden Orbs op de beide CPU's en een Coolermaster DP5-6H11 op de 440BX chipset. Totaal overbodig, geef ik toe, maar t geeft toch wel een indruk van "Triple Processor Action"

Dat zijn dus 2 x Golden Orbs op de beide CPU's en een Coolermaster DP5-6H11 op de 440BX chipset. Totaal overbodig, geef ik toe, maar t geeft toch wel een indruk van "Triple Processor Action"
Pagina: 1