Lijkt mij dat dat een fan is, dus uitzoeken welke fan dat irritante geluid maakt, en die bv op 7v laten lopen (of vervangen voor een stillere fan)
Uh, wel eens van koeling gehoord?
Dit komt door de fan's maar ik denk dat je het resoneren van de kast bedoeld op andere hardware. Je zou de schroefjes die je in je kast hebt zitten wat beter aan te draaien. iig er allemaal in te draaien. Ook andere hardware zoals je HDD kan iets los zitten, probeer dat eerst eens aan te draaien. Eventueel kun je er rubber ringetjes tussen doen. succes/
ik weet al welke het is, er zit bij mij op mijn amd zo'n grote grijze cooler die zoemt zo
Na ja.. die zou ik wel laten zitten enzo.. als je het echt heel storend vind kan je hem vervangen met een andere.. zoek maar even met de search op "goede koeler"
en je zult genoeg tips vinden voor een goede vervangen voor de bestaanden Noice machine..
en je zult genoeg tips vinden voor een goede vervangen voor de bestaanden Noice machine..
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Ik heb ook z'n zoem geluid, bij mij wordt het veroorzaakt door mijn 3 HD's, als ik de schroefjes vast draait wordt het zoem geluid juist erger, moet nog ff kijken hoe ik het gaat oplossen.
Misschien kan je het proberen met rubber ringetjes tussen de HD en de kast... wie weet..Op dinsdag 01 januari 2002 22:52 schreef MaxPoweR het volgende:
Ik heb ook z'n zoem geluid, bij mij wordt het veroorzaakt door mijn 3 HD's, als ik de schroefjes vast draait wordt het zoem geluid juist erger, moet nog ff kijken hoe ik het gaat oplossen.
Suc6
rubber rond je schijf lijkt me niet de beste oplossing.Op dinsdag 01 januari 2002 23:14 schreef Sn3akz het volgende:
Misschien kan je het proberen met rubber ringetjes tussen de HD en de kast... wie weet..
Trillingen die je HD genereerd worden dan niet meer door de inertia van je systeemkast opgevangen maar door de HD zelf.
Resultaat kan zijn een trager startende schijf en hogere slijtage.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
damn is dat toeval of gewoon een hele leuke woordspeling??Op dinsdag 01 januari 2002 20:57 schreef onzin_junk het volgende:
wat kan ik daar aan doen, want het is net alsof je in een onderzeeer zit ofzo, zzzzzzzzzzz constant
Enigma (ook een codeerapperaat in WO2) in een onderzeeer (daar waar die enigma stond!) huh?? toeval....?
"Luie mensen worden ook moe!"
Ehm.. ik vat je niet helemaal.. ik heb die film gezien, U571 toch?? Maar wat is de woordspeling dan??Op woensdag 02 januari 2002 00:18 schreef pindkaas het volgende:
[..]
damn is dat toeval of gewoon een hele leuke woordspeling??
Enigma (ook een codeerapperaat in WO2) in een onderzeeer (daar waar die enigma stond!) huh?? toeval....?
misschien zitten de panelen niet goed vast, was bij mij ook zo
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Pagina: 1