m'n vriendin heeft nu een iMac, leuk dingetje, ben al ff lekker aan het rondkijken geweest maar t'is denk ik niet echt iets voor mij... te weinig (tweak)-mogelijkheden
toch ff een paar vraagjes
- OS9.2 crashed als een gek, tenminste, het viel me vies tegen met wat ik had verwacht! is dat normaal?
OSX.1 loopt verder prima, echt duimpje omhoog, geen crashes.
- is er enige mogelijkheid om full-screen (soort van overlay?) video af te spelen?
- is er al een fantsoenlijke ondersteuning van DivX (duz niet AVI2MOV)
- Photoshop gaf op een gegeven moment de vage melding, te weinig RAM. Ik kan nergens instellingen hiervoor vinden. d8 dat Mac's toch de beste waren op dit gebied? moet zeggen, ben niet erg impressed. (iemand?)
dat was het d8 ik ff wel....
[edit]oja,
op zo'n nieuwe iMac, G3-500/128/20 indigo (..enige kleur leverbaar
) kun je daar ook TV op aansluiten? zag zo snel alleen ff een Sub-D poort door het roostertje heen (VGA of Mac-aansluiting?)
Verder wel flex machientje, lekker vriendelijk ook. Erg overzichtelijk!
toch ff een paar vraagjes
- OS9.2 crashed als een gek, tenminste, het viel me vies tegen met wat ik had verwacht! is dat normaal?
OSX.1 loopt verder prima, echt duimpje omhoog, geen crashes.
- is er enige mogelijkheid om full-screen (soort van overlay?) video af te spelen?
- is er al een fantsoenlijke ondersteuning van DivX (duz niet AVI2MOV)
- Photoshop gaf op een gegeven moment de vage melding, te weinig RAM. Ik kan nergens instellingen hiervoor vinden. d8 dat Mac's toch de beste waren op dit gebied? moet zeggen, ben niet erg impressed. (iemand?)
dat was het d8 ik ff wel....
[edit]oja,
op zo'n nieuwe iMac, G3-500/128/20 indigo (..enige kleur leverbaar
Verder wel flex machientje, lekker vriendelijk ook. Erg overzichtelijk!
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead