Ik gebruikte een (gekregen) Compaq wireless accesspoint, een PCI wireless kaartje en een PCMCIA kaartje. Ik heb 1 PC met een kabelmodem met twee netwerkkaarten waar Winroute op draait. Aan die PC hangt een hub en daaraan hangt een andere PC en dat accesspoint waarmee ik mijn notebook en nog een andere PC aangesloten had. Nu is die accesspoint kapot gegaan en wil ik eigenlijk geen nieuwe kopen. Mijn plan is om die PCI Wirelesskaart in de PC erbij te zetten waar mijn kabelmodem aanhangt. Vervolgens wil ik dat die ervoor zorgt dat ik mijn notebook weer wireless kan gebruiken. Volgens mij kun je in Winroute lite (waar ik nu mee werk) maar 1 netwerkkaart opgeven waar je het verkeer naar je andere PC's op wilt laten lopen. Weet iemand of je met Winroute Pro wel meerdere kaarten kunt opgeven? Of kan ik Winroute Lite zodanig aanpassen dat het toch gaat werken?
dit wil je toch ?
inet
|
winroute PC------HUB
|
wireless
|
portable
en dan gewoon maken dat je pc's op de hub aan je portable kunnen ?
Of enkel via portable op i-net ?
of beide
Als je win2k of XP runt op die pc waar nu winroute op staat kan je gewoon verkeerd van portable door routen naar die hub met win2k zelf.
inet
|
winroute PC------HUB
|
wireless
|
portable
en dan gewoon maken dat je pc's op de hub aan je portable kunnen ?
Of enkel via portable op i-net ?
of beide
Als je win2k of XP runt op die pc waar nu winroute op staat kan je gewoon verkeerd van portable door routen naar die hub met win2k zelf.
Verwijderd
Als ik het goed begrijp wil je je internet verbinding over 2 netwerkkaarten verdelen.
Ik heb hier een ISDN verbinding, die op een pc binnenkomt met 2 netwerkkaarten.Met Winroute pro 4.1.30 deel ik het internet over 2 verschillende kaarten, dus het antwoord lijkt me ja.
Ik heb hier een ISDN verbinding, die op een pc binnenkomt met 2 netwerkkaarten.Met Winroute pro 4.1.30 deel ik het internet over 2 verschillende kaarten, dus het antwoord lijkt me ja.
Helemaal top! Precies wat ik wilde weten; ik ga aan de slag..... Bedankt voor de reacties!