Ik probeer hier een chicago 390 USB modem te installeren op mijn pc, maar het wil niet echt lukken Ik krijg de hele tijd de melding:"Geen chicago 390 gevonden. Controleer, of de chicago 390 gereed is en aangesloten is op de com-aansluiting". Ik heb hem toch op de usb ??
Watnou com-aansluiting??
Hij kan ook alleen maar op de usb. Ik heb hem nu op mijn laptop aangesloten en daar werkt die wel prima. Ik heb al geprobeerd een andere windows versie, maar dat is het ook niet. Ik heb de MSI K7T turbo2 mobo erin zitten. Ik heb uit de handleiding van de modem vernomen dat deze melding alleen verschijnt als de ingestelde com-poort wordt gebruikt door een ander programma. Maar ik heb niks op die com-poorten aangesloten, en ook nog geen programma`s op die pc staan. WIE HELPT MIJ UIT DE BRAND!!!
Bij voorbaat heeeeeel veel dank !
greetz Patrick
p.s.Ik had er win xp opstaan en ik dacht dat het daar aan lag, nu staat er win 98se op. En alle drivers zijn geiinstalleerd en hij doet het nog niet.. Ik heb ook geen foutmeldingen bij apparaatbeheer.
Hoe kom ik er achter welk programma, welke com-poort die gebruikt.
Bij voorbaat heeeeeel veel dank !
greetz Patrick
p.s.Ik had er win xp opstaan en ik dacht dat het daar aan lag, nu staat er win 98se op. En alle drivers zijn geiinstalleerd en hij doet het nog niet.. Ik heb ook geen foutmeldingen bij apparaatbeheer.
Hoe kom ik er achter welk programma, welke com-poort die gebruikt.